Pazartesi, Şubat 23, 2009

reklam yorumları devam

kadın adama "televizyona çık" demiş.
adam televizyona çıkmış.
sonunda ama adam gerçekten de televizyona çıkmış.

2 yorum:

Bekriya dedi ki...

bende Derya Baykal'ın paket süt reklamına gıcığım, paketli süt mikrop içerir aa çocğunuza bunu m vereceksiniz diyo ama pis ayakkabılarıyla eve dalıveriyo.

bu reklamcılarda iş yok ben söliim :)

Pandora ve Venticello dedi ki...

Gülse Birsel saçmalıyor bazen komik bir şey bulacağım diye, bildiğim kadarıyla bu salak reklamın yazarı o..