Cumartesi, Şubat 14, 2009

melekler erkek olur


Melekler Erkekler Olur da bitti; ne yapacağım ben şimdi? Hamdi Koç kitaplarından söz ediyorum, kalmadı bana okuyacak bir şey. Şimdi herkes “Amma yazdın Hamdi Koç’u, yeter” diyebilir, olsun, bu son... Yeni bir kitap beklemedeyim artık...

"Melekler Erkek Olur mu" diye başladım kitaba; ama kitap bitince; “erkekten melek olur mu?” sorusunun daha uygun olacağına kanaat getirdim...

Kitabın bana verdiği duygu bu oldu işte. Olmaz, vallahi olmaz. Okuyun, kendiniz karar verin diyeceğim ama şunu da bilin, bu kitap adamı biraz değil, şöyle böyle rahatsız eden kitaplardan.

“Bir erkeğin beyninden geçenleri, geçebilecekleri bilmem lâzım” diyorsanız acilen okuyun zaten.... Kahramanımızın evli ve çocuklu bir adamdan, karısını aldatan, evini terk eden bir adama nasıl dönüştüğünü izleyin. Daha önceki kitaplarda da olduğu gibi yine bir sıkıntıyla okuyun kitabı, yine bir hayretle, yine elinizden düşürememecesine okuyun; öyle bir kitap çünkü bu.

Benim her defasında önünde şapkamı çıkardığım bir yazar Hamdi Koç, iyisi mi bırakayım anlatmayı ben kitabı, siz alın okuyun. Bazen, bazı kitapları anlatmaya çalışmak beyhude bir çaba oluyor çünkü. (Melekler Erkek Olur, Hamdi Koç, İş Bankası Kültür Yayınları, 2006)

1 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

Oraya gelene dek meraktan catlayacagim sanirim! Cok merak ediyorum acikcasi Hamdi Koc kitaplarini...