Cuma, Aralık 26, 2008

yeni yıl yazısı



aralık 2006 yazısı:
bak sahiden bekliyordum seni bu sefer. hararetle. hani şu arkadaşın 06 var ya, bir tuhaftı. benden duymuş olma, beni tepetaklak etmeyi başardı. şuydu, buydu derken bir aşağı çekti, bir yukarı. haşin davrandı. ittirdi, kaktırdı. birden de havalara sıçrattı.

işim açısından iyi davrandı ama sağolsun, bana ulusal gazeteleri açtı, beni dergilere falan yolladı, bana bir sürü kitap gönderdi. o açıdan kızgın değilim kendisine, hatta müteşekkirim ama bak beni duygusal anlamda hayli hırpaladı.

ne diyeyim ben şimdi ona? git diyorum, hadi git, bütün yıl oyaladın beni, güle güle git diğer kardeşlerinin yanına, orada kal ama, geri dönme, dönemezsin zaten:)

07 sana gelince, bak ümitle bekliyorum seni, baharı bekler gibi bekliyorum, sen kardeşinden daha iyisin gibi geliyor bana, ittirip kaktırmazsın seni ben, öyle hissediyorum. şükürler olsun, geliyorsun, nereden baksak 48 saat falan kaldı, oh yani, böyle mi beklenir bir şey?

bekliyorum işte. gel bakayım, kurul şöyle bir berjere, anlatayım sana şimdiden. bak neler neler istiyorum senden... sen dinle beni usulca, hepsini gerçekleştirmesen de hayallerimin, bir iki kıyak yaparsın artık.

hoş geldin..

aralık 2007 yazısı:

en kısa zamanda deniz kenarına gidilecek. birkaç taş toplanacak, bu kesin. yeni bloggerların öyküleri okunacak, yazdıkları okunacak. facebook'tan kurtulmak gerek.... Queen Innuendo şahane bir albümdür evet, bu yıl bitmeden dinlenecek çünkü bu yıl galiba hiç dinlenmedi.

kitabımı okuyan sevgili okura teşekkür edilecek, iki bira içene, gel beraber içelim denecek... kozahan'a git diyene, vallahi haklısın, en yakında gideyim denecek, akşam yazılarımı sevene kucak dolu öpücük gönderilecek... evet, bunlar yapılacak.

aralık 2008 yazısı:

sevgili 2008; güzel bir yıldın, teşekkürler. ne hastalıklarla boğuşturdun bizi, ne delice üzdün. insanlık hali, üzüntülerimiz tektük oldu, stresli günlerimiz, depresif günlerimiz... e ama olacak o kadar.

2008 seni unutamam çünkü kızım seninle okula başladı. iki yandan toplu saçlarıyla, sırtına taktığı çantasıyla o hali sayende gözümün önünden gitmeyecek. okumayı çabucak öğrenmesi, bana yazdığı o notlar hep hafızamda kalacak.

2008 sen bana iş anlamında da iyi davrandın. tamam, akşam yazılarım bitti ama bana iki derginin daha editörlüğünü verdin, üçüncü kitabımın yayınlanması senin yılına denk geldi. müteşekkirim.

hem sonra iki nefis alaçatı tatili, istanbul'a küçük seyahatler, tüyap'ta ilk imza günü... bunları da verdin.

2008 sen bana bu yıl bir yeğen de verdin, bak bir iki gün sonra o minik şey bir yaşında olacak.

sen bana mutluluk da verdin 2008. her şey güzeldi, teşekkür ederim....

sevgili 2009;
kardeşin 2008 kadar cömert, eliaçık, hatta ilerigörüşlü ol. bana lütfen iyi davran, sevdiklerime de.

bir sürü iş ver. başka bir gazetenin kapılarını da aç. bol bol seyahat edeyim, kızımla el ele bir yerlere gideyim, güleyim, eğleneyim. krizi geldiği yere geri gönder. herkese sağlık ver. birkaç kilo aldım, onları geri gönder. çok kitap okumamı sağla; yeni bir şeyler yazmam için vakit ver. güzel güzel yemekler yapayım, sevdiklerimle paylaşayım, iyi fotoğraflar çekeyim, tembel olmayayım...

hadi göreyim seni...

8 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

Dilerim Ece, dilerim guzelliklerle geliyordur yeni yil.
Kozahan' a beraber gideriz seneye belki, ipeklerden ipek begeniriz. Sonra aksamina iki kadeh parlatiriz bir yerlerde; Arap Sukru de olur baska bir yer de.
Neseli, saglikli, huzurlu, mutlu ve haylaz bir yeni yil dilerim.
Sevgiyle.

Ersin dedi ki...

Senin için daha da iyi oalcak bir yıl geliyor merak etme sen güzel yazılarına ve iyi anneliğine devam et.
mutluluklar ve sevgiler

Ebruli dedi ki...

Bloguma ugramissiniz. Ben de iadeyi ziyarete gelmistim.
"Cocuk sahibi olmak icin 40 bahane" megerse sizin eserinizmis. Simdi yazinizi okuyunca ogrendim. Kitabinizi okumadim. Ama yine de sizi 3 kitap yazmis birisi oldugunuz icin gonulden tebrik ediyorum. Basarilarinizin devamini diliyorum.
Acaba ben bu kitabinizi okusam; cocuk yapmama fikrinden kurtulup da; cocuk sahibi olmayi isteyebilir miyim?

Özgür Turan dedi ki...

Canımsın ne güzel yazmışsın! Bütün dileklerin olsun 2009 da! bir de ben geliyim Bursa'ya yeni yılda, şöyle bir altüst edelim oraları.

İLKAY dedi ki...

En iyisi en yenisi olsun.

Bende bir soben var:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

2009 dan tüm dileklerin olsun. Ben seviyorum böyle yeni yıllarda değerlendirmeler yapmayı.

Meral dedi ki...

amin:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ece'cim,Dilerim 2009 tüm isteklerini beraberinde getirir.
Elvin ile beraber mutlu senelere şimdiden iyi yıllar:)