Salı, Aralık 23, 2008

yapılacak işler

baktım kar yağacak, daha da kapanılacak eve, acayip ufak bir sürü işim vardı, hallettim bugün. bir süpürge torbasını insan ne kadar süre bulamaz değil mi ama, bulamamıştım işte ben... demek sahiden aramamışım... bugün onu aldım mesela. sonra print edilecek bir sürü fotoğraf vardı, onları aldım. kendime kemer, küpe, kot aldım:)))

sonra saçlarımı boyattım. gidip starbucks'ta kendime bir yeniyıl kahvesi ısmarladım. toffee nut latte. o sıra fotoğraflara baktım keyifle. iş yerine uğrayıp bir kahve de orada içtim.

yoruldum bu kadarcık şeyden. cidden yoruldum. yetti sokak gezmesi. elvin'i alıp eve geldim. birkaç gün daha evde oturabilirim artık:)))

3 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

Ohh ne keyif, ben de evde otursam, camdan yağan karı izlesem, kahvemin dumanı tütse, hatta örgü mörgü örsem diyorum... Ne güzel olurdu...

Tanya's dedi ki...

Eceee,

Çıkma evden..hiç..oku..kahve iç..yan gel yat..bende kalıp geleyim bari.

ÇAğ dedi ki...

Ece, süpürge torbası gerçekten zor bulunuyo,Bosch ise telefonla sipariş veriliyo:))Bende dün senin gibi bi ton iş yaptım,maliyecilere vergi beyannamesi verdim,şu illahi verilecek bankalara ikametgah,ver ver bitmedi,şimdi senin gibi evdeyim,raporlu olunca süper oluyo sokağımızdaki bi ton ağacı izliyorum kardan ağaçları...
Öptüm