Pazartesi, Aralık 15, 2008

iyi ki doğdun tanyatino'm



belki herkes sana tanya dediğinden öbür ismini kullanırdım ben; bana özel ol sen diye; kimse seninle aramıza giremesin diye... okul hallerimizden çok ev hallerimiz aklımda. deli deli, uslu uslu gülmelerimiz, fotoğraf çekimleri!!! için hazırlanıp poz vermemiz, anneciğinin hazırladığı o nefis kahvaltılar. senin yatağına sığışıp uyumalarımız, bizim evin altını üstüne getirmemiz, hep neşeli olmamız, hayatı o yaştaki çocuklar nasıl yaşamalıysa öyle yaşamamız...

sonra mesela daha büyük yaşlar. kardan kapanan yollarda evinde mahzur kaldığım gün. öylece oturmamız, durmamız, gülmemiz...

her şey hep güzeldi seninle. daha da güzel olacak.

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Eceeee,

Ne güzel yazdın..bin teşekkür ederim..benim de aklımda bir sürü şey var..ama en önemlisi hep kahkaha ve neşe var...üzüntü hatırlamıyorum hiç..

Ve en cok neye seviniyorum..kocaman kadınlar olduk..güzel ve güçlü ve hala yatağa sığışıp uyuyabiliriz..

Çok seviyorum bende seni.

Tanyatinon

Ersin dedi ki...

hahhaaa
fırsattan istifade ben de girmişim kareyeee iyiki doğdun aşkım
sağolasın ececiim

figoltx dedi ki...

Ne güzel bir dostluk örnegi.
Ömür boyu ayni lezzette sürmesini dilerim...

Unknown dedi ki...

unutmuşum be tanyacım dğm gününü..iyi kidoğurmuş anacığın seni..kocaman sevgiler tantişim .

ayda

Süleyman EREKE dedi ki...

Sayın Ece Arar;

Size bir konuda ulaşmam gerekiyor. Mail adresinizi rica edebilir miyim?
suleyman.ereke@proximityistanbul.com