Salı, Aralık 30, 2008

Canga cılıngız kuttı bolsın tüm blogger arkadaşlar:)

Altay Türkçesi: Slerdi cangı cılla utkup turum!
Azerbaycan Türkçesi: Yeni iliniz mübarek olsun!
Başkırt Türkçesi: Hizzi yangı yıl menen kotlayım!
Çuvaş Türkçesi: Sene sul yaçepe salamlatap!
Füyu Kırgızcası: Naa cılıngar guttug bolsun!
Gagauz Türkçesi: Yeni yılınızı kutlerim!
Hakas Türkçesi: Naa çılnang alğıstapçam sirerni!
Karaçay-Malkar Türkçesi: Cangı cılığıznı alğışlayma!
Karakalpak Türkçesi: Canga cılıngız kuttı bolsın!
Karay/Karaim Türkçesi: Sizni yanhı yıl bıla kutleymın!
Kazak Türkçesi: Janga jılıngız kuttı bolsın veya Janga jılıngız ben!
Kırım Türkçesi: Yangı ılıngız kaırlı (veya mubarek) olsun!
Kırgız Türkçesi: Cangı cılıngız kuttu bolsun!
Kumuk Türkçesi: Yangı yılıgız kutlu bolsun!
Nogay Türkçesi: Yanga yılıngız men!
Özbek Türkçesi: Yengi yılıngız mübarek bolsun!
Sarı Uygurca Türkçesi: Ak éy yahşi mo!
Şor Türkçesi: Naa çıl çakşı polzun!
Tatar Türkçesi: Sezne yanga yıl belen tebrik item!
Tuva Türkçesi: Caa çıl-bile bayır çedirip or men!
Türkiye Türkçesi: Yeni yılınız kutlu olsun!
Türkmen Türkçesi: Teze yılınızı gutlayaarın!
Uygur Türkçesi: Yengi yılıngızğa mübarek bolsun!
Yakut Türkçesi: Ehigini şanga sılınan eğerdeliibin!''

12 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

he he heee:) nereden buldun:)
yeni yilin kutlu olsun:)
ben de ne diyor diyorum yaa ahahaha!

Özgür Turan dedi ki...

huhaaaaaaaaaaa senin de! ay patladım!

Adsız dedi ki...

hahaha hepsini okudum dilim düğümlendi valla:)) yeni yılın kutlu olsun:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

okumak bile zor bazılarını değil mi:)))
nice mutlu seneleree

Tanya's dedi ki...

Mutlu Seneleeer.

İLKAY dedi ki...

Her dilden iyi seneler de benden. Umarım her dileğin gerçek olur. Piyango bana çıkarsa bir kısmına yardımcı olurum söz:)))

defneyleyasamak dedi ki...

hepi niv yiır eceeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllarrrr....

Amerika'da bir özbekle tanışmıştım. O güne kadar aynı dili konuştuğumuzu bilmiyordum. Sorunsuz anlaşacak kadar benzer kelimeler kullanıyorlar.

Adsız dedi ki...

:)))
Yeni yılınız kutlu olsun... tüm dileklerinizin gerçekleştiği pırıl pırıl bir yıl olsun :)

alimerginoglu dedi ki...

Tavsiye ederim. Bir ara Azerbaycan Havayolları ile uç. Zamanında bir londra uçuşumu onlarla yapmıştım. Teyyaremiz döşmektedir anonsunun bir şehir efsanesi olmadığını bizzat test etmişliğim vardır :))
Yeni yıla girerken güldürdüğün için ayrıca teşekkür. ha bu arada kitabını ancak edindim. Bir de imzalatabilsek sevgili editörümüze...

www.alimrachel.blogspot.com

Anne İş'te dedi ki...

mutlu yıllar:))))

Ebruli dedi ki...

Mutluluklarla dolu bir yil ve daha nice yillar. Yeni yilin kutlu olsun...