Çarşamba, Aralık 24, 2008

kar ve okul

sabah uyanınca pencereye koştum. çocukkenki hisle tamamen zıt... dışarısı karla kaplı ve ben çocuk değilim artık ne yazık ki; evet, nefretle bakıyorum kara. baktım. kızım ise neşeyle. ona tabii, bu nefreti belli etmedim.

giyin ama dedim, dur bakalım, zaman ne gösterecek... bulunduğum sokak uludağ gibi. şehir açıksa bile bizim yol kapalıdır. öyleydi sabah. tek tük gitmeye çalışan araba. kahvaltı yaptık beraber. bizimki saat ilerledikçe "herhalde gitmeyeceğiz" moduna girdi, kartopu planlarına başladı, bana kartoplu bir not yazdı; "bugün kar yayo ya, kartopu oynıcaz ya, seni çok kötü yapıcam" yazıyordu notunda.

okulu aradım, açık...
e gitmek lazım.
taksi yok.
araba çıkmaz.
dedesi götürdü. bi saatte gittik, bir saatte eve geri geldim.

ev sıcak. çocuğun okulda işi ne...

hay allah ya...
bir de dönüşü var bunun...
napıcaz bilmiyorum...

8 yorum:

ÇAğ dedi ki...

Ben öğrenciyken kar yağdığında en çok okul tatil olur mu diye beklerdim bi ümit,sonra okula giderdik karları aşıp, öyle telefonla filan soramazdık okula, sonra okulun kapalı olduğunu görünce kartopu savaşı yapardık tüm okul,bi öğretmenler gelemezdi sadece,Bak Elvin okul dönüşü seni çok kötü kartopu savaşıyla karşılayacak, şimdiden çalış...
Öptüm

mermaid dedi ki...

allah yardımcınız olsun.
burda henüz yok bir şey:)
çoluk çocuk sorumluluğğu olmadığından pencerede keyifle bekliorum yağsın die ben, tuzukurugillerden olarak:)

Tanya's dedi ki...

Ece,

ben sabah aynı cocukluğumdaki heyecanla cama koştun..sabah 7 de hemde..işe gitmek için daha 2 saatten fazla zaman vardı..yağmıyordu..üzüldüm..belki ben hala Elvin olmalıyım..

Ayyy..dönüşte popoya dikkat..kar toplarından koru..

Primarima dedi ki...

Burda ara sıra atıştırmaya başladı gibi...belkide yağar bu gece diye bekliyoruz:)

Süleyman EREKE dedi ki...

Sayın Ece Arar;
Size bir konu hakkında ulaşmam gerekiyor. Rica etsem benimle irtibata geçebilir misiniz ? Mail adresim: suleyman.ereke@proximityistanbul.com
Saygılarımla.

Taylan Sezginer dedi ki...

bunlar olurken benim denize giriyor olmam hic adil degil di mi? :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kar evdeyken güzel gerçekten, dışarda işin varsa yol işkence. Yürüme mesafesinde olmalı gidilecek yer kalın kalın giyinebilmesin.
Nasıl döndü peki Elvin

7.oda dedi ki...

ben dün öyküyü okula göndermemiştim :) bu sabah batım tüm yollar açık, gönderdim.. aa evet okul soğuk ev sıcak, hiç evde çıkartmasak mı ne kış mevsiminde :)