Pazartesi, Ocak 12, 2009

shadow box



aslı bayülgen minyatür maketler yapıyor. inanılmaz şeyler... bakıp bakıp kıskandığım insanlardan biri diyebilirim. o minik maketleri bir konu dahilinde çerçeveliyor da... enfes. satıyor da:)) aklınızda bulunsun. neyse bugün bir link yollamış blogdan, yurt dışında bu işten ne paralar kazanılıyor, bakınız örnek gibi... ben tıkladım ama tıklamakla kalmadım.

minyatürlere bakmayı bırakıp shadow box dünyasına daldım. evet beni 2009 yılında felaket heyecanlandıracak şeyi buldum; shadow box. aslında derin herhangi bir çerçeveye dilediğiniz obje, resim, fotoğraf yerleştirmek suretiyle hepinizin shadow boxları olabilir ve hatta evde bende bir tane var da adını bilmiyormuşum keratanın... anıları böylesi hallere dönüştürmek harika...

ama tabii çok profesyonelleri de var bu işin. bu sene kesin bu shadow box'ın takibindeyim, yapacağım, kararlıyım...

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aslı'yı hayranlıkla izliyoruz, minyatür işi sabır işi.