Perşembe, Ocak 29, 2009

hürriyet "trendy"

böyle bir sayfası var hürriyet'in;

"en çok ne dinlendi?" diye bir liste yapmışlar. sayfa gençlere yönelik. ve liste şöyle:

1. Ebru Gündeş - Kızıl Mavi
2. Serdar Ortaç - Sana Değmez
3. Hadise - Düm tek tek
4. Ferhat Göçer-Aklım sende kalır
5. G.Ergen - Ya ölümsün ya düğün
6. Kenan Doğulu - Rüzgar
7. Demet Akalın - Gururum
8. Ziynet Sali - Herkes Evine
9. Tuğba Ekinci - Bataklık gülü
10. Bayhan - Vurdumduymaz

gençlik en çok bunları dinliyorsa ben bu gençlerle aynı gezegende yaşamıyorum zannedersem...

galiba bayılıcam...

gidiyorum...

not: herkesin ismi tam yazılmışken şu onluk listede bir tek gülben hanımın "g." olarak belirtilmesi de çok hoş ayrı bir detay, kabul etmek lazım:))))

4 yorum:

mermaid dedi ki...

ya bazılarını bilmiyorum isimlerini, diğer şarkıları da bir kaçı tanıdık gelebildi.
aynı gezegende yaşanmaz evet:) bu gençler büyüyüp sonra yemekteyiz, bbg gibi şeylere katılan insanlar oluyor zaten, nasada falan çalışmıyorlar:)

ece arar dedi ki...

mermaid iyi tespit. gelinim olur musun yarışmasına katılanları gördüm geçen gün tvde, evet evet! onların listesi bu:)))

Seher Ozturk dedi ki...

üzülüyorum... fazıl say kim diye sorsanız "hande ataizi'nin eski sevgilisi" diyebilecek bir nesiil. dinlesinler, dinlemesinler demiyorum ama o kadar boş bir nesil yetişiyor ki. en acısı, ebeveynleri için bunlar o kadar normal ki... ne diyeceğimi bile bilemiyorum..

denizanasi dedi ki...

en çok bayılıcam şarkı ise bayhan denilen garip adamın şarkısı olur herhalde:)