Cuma, Ocak 09, 2009

gitti gidiyor!!!

ben gitti gidiyor'a üye olalı sekiz yıl olmuş... aman diyorum geçen zamana... bir sürü ıvır zıvır almışlığım var. ayakkabıdan elbiseye, puma sweatshirtten elf makyaj malzemelerine...

kimi hüsran olmuştur evet. çoğunlukla da elbiseler kısa gelir:))) ayakkabılar görüldüğünden daha topukludur. çanta tahmininden küçüktür falan... ama heyecanlıdır gg'den bir şey almak. çok istiyorsan daha da heyecanlıdır, son dakikaları sayar, açık artırmaya katılır, tahmininden fazla yükselirse pes eder, hayal kırıklığına uğrar; sonra savunma mekanızmanı tekrar devreye sokar ve "iyi ki almamışım... zaten çok para harcıyorum." dersin.

satması da keyiflidir. hiç satılmayacağını düşündüğün bir eşyan iyi fiyattan gidebilir... ama bir liradan açarsın bazen, yine bir liradan da gidebilir:))

bir şey alasın yoktur, sadece vakit geçiresin vardır, o da olur. chloe elbiselere, jimmy choo çantalara bakarsın. hatta şu an ne moda onu da gg'den gayet iyi anlarsın... mesela ugg furyası devam, gg'den görebilirsin.....

gg iyidir ama bu klip sahiden onun ruhuna uygun olmuş; ben elmashift'te görüp koydum buraya. klipteki malzemeler TOÇEV yararına satıştaymış. çok hoş çok....

2 yorum:

mermaid dedi ki...

ehe bşy satmak da çok heycanlı bazen:)

Yeliz dedi ki...

ben webten alışveriş yapmaya bir türlü alışamayanlardanım. bu arada dergi henüz gelmedi:) sevgiler