Çarşamba, Mart 25, 2009

kahve falı, elif şafak, denizatı, arap sabunu ve bulaşık makinası


neyi google'layarak blogunuzu buluyorlar, değil mi ama?

valla beni bulanlar elif şafak ile adalet ağaoğlu sözcüklerini çıldırasıya aramış olanlar. bunun yanı sra kahve falı ve de kahve falında denizatı görenler delice gelmişler. bulaşık makinasında arap sabunu kullanmak isteyenler de burda. yok kullanmayın ama parlatıcı gözüne elma sirkesine okey:)))))


internet kullanan insanların kahvelerinde çıkan deniz atları için arama yapmaları ne enteresan değil mi?

başka enteresan bir yan, kahvelerinde denizatı bulanların bu blogda denizatının neye dalalet olduğunu asla bulamayacak olmaları...ahahaha

8 yorum:

σzℓєм dedi ki...

hımmm. elma sirkesi mi? aslında çok parlak bi fikir. hem dezenfektan niyetine!
kötü bi koku bırakmıyormu sonra...
gripken kaynar suya döküp koklamışlığım var "mikrop öldürüyo diye" hala burnumda iğrenç kokusu :))

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) sirke evet, hala devam hala parlak tabak canak, makina da tikir tikir calismakta...

Yedek hard disk (ya da ne deniyorsa iste) onunla ilgili arastirma sonuclarim:

1- Evet yedek HD alinabilir

2- HD ne sure ile o bilgileri kaybetmeksizin saklayabilir, iste butun mesele bu:) Kullananlarin bir kismi demisler ki: Icindekiler uctu! E bu da bana yetti.

3-Sonuc: HD alinabilir evet ama CD ye de yedeklenmeli.

Budur.

Bilgi icin bestbuy.com' un bu urunlerle ilgili kullanici "review" lari (gorusleri diyelim Turkce' yi sevelim)

Elif Safak, Adalet Agaoglu ikilisi beni sasirttilar netekim; Elif Safak kurgu ve gercek karakterleri bu derece kaynastirmasa mi idi acaba diye dusundum... Mesela Adalet Agaoglu' nu da bilmem ne hanim (o minik kadinlardan biri gibi mesela) gibi yaziverseydi... Adalet Agaoglu' nun konu ile ilgili dusunceleri ve beyanlari ise sanki usluben yanlis gibi geldi.

Denizati ve kahve fali ile ilgili malumatim yok, neyse halleri ciksin falleri... ne diyeyim:)

Banu Durgunlu dedi ki...

Arap sabunu ı ıh:((
Deneyen arkadaşlar var sonuç kötü...Sirke mantıklı ama o konuda bir fikrim yok?
Bu arada,rüyada deniz atı görmek talihmiş:P

mermaid dedi ki...

ya ne zamandır yazıcam aksilik oldu, bu yazıya kısmetmiş. ben sizi en çok bu yüzden seviyorum hiç kimse değil "ece arar" olduğunuz için.
kalpkalpkalp

Tanya's dedi ki...

Yahu arama motorlarından gelenler gercekten komik..benim en cok eğlendiğim senin blogda kahve falında denizatının anlamını bulamayıp..tüm arşivi okumaları hehehe...

Sirke ve bulaşık makinesi ilişkisini bilmiyorum bak.

ece arar dedi ki...

elma sirkesi harika... biz yapıyoruz:)))) böylelikle çevreci de oluyoruzzzzz.
neşe cdye de aktaracaksam oooo, uzun iş. evrenden bir iasistan diliyorum, o yapsın:))))

neyse öğrendik denizatını. yaşasınnnn...

mermaid, yaşa sen:)))
tanya hadi sirke al, hadi sirke al....beni de barcelona'ya götür bir de heheheheh

bartonfink dedi ki...

benim kalbimi buran bloguma ulaşanların bazılarının "genel af" sözcükleriyle arama yapmaları...

Asortik Krep dedi ki...

Ece Arar okurken aklıma gelen "kahvemde çıkan denizatının" ne anlama geldiğini merak etmek bu yazıya kısmetmiş :)) İlginç değil mi..?
Ben baktım, kahve falında çok büyük kısmetmiş.. Gelenler boş dönmesin dedim :P