Cuma, Nisan 27, 2007

perdeler tişörtler kadınlık halleri...

perdeler yıkanıyor. oh valla. mis gibi kokuyor. benim "bahar geldi, hadi allah allah, yallah" şeklinde bir ev kadınlığı sendromum yok (yapanları kınamıyorum) ama yani böyle birden esiverir, hadi bakiim perdeler şeklinde.

bugün o gün. ama yani başka bir şey yaptığım yok, perdeleri de ben çıkartıp takmıyorum, bir tek makineye atmak benim işim. annem bana küçükken hiç iş yaptırmazdı, "amannn" derdi, "büyüyünce nasıl olsa yapacaksın, boş ver...". öyle öyle ben düğme bile dikemeyen bir kadın oldum. yahu oldum mu sahi, hala emin değilim kadın olduğumdan. olmuşumdur da, böyle her bir şeyi bilen biri olamadım maalesef.

bir yazı yazmayı biliyorum, o da bir kadının görevi sayılır mı ki? (sayılsa keşke, herkes oturup her allahın günü yazsa...)

dün mesela bir tişört aldım kendime, acayip afro saçlı zenci bir kadın resmi, altında da disco queen yazıyor. benim takıntılarımdan biri de bu, üzerinde queen veyahut da rock yazan bütün tişörtleri toplarım.


şimdi o tişörtü aldım ya, akşam eve geldim, dedim ki byük olasılıkla bu tişörtleri 15 yaşındakiler alsın diye yapıyorlar, ben 36...

bir de aklıma şu geldi, bizim iş yerinde gayet oturaklı bir adam vardı, bunun bir de karısı vardı ikide bir ziyarete gelen... kadın o dönemde taş çatlasa kırk yaşındaydı ama bütün çizgi film tişörtlerini giyer, kırmızı bahçevan pantolonu ve iki yandan örülü saçlarla ortalıkta dolaşırdı. resmen tiksinirdim... tamam, ona benzemiyorum ama ne bileyim, disco quuen tişörtü?

bilemedim bak şimdi...

10 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ececim ya..birak düğme dikemeyen kadın olalım biz..bir sürü şeyi olamayan ama aslında çok şey olanlardan..ne farkeder ki? bilmiyoruz zaten ne katar ne götürür insandan..kaldı ki ben çok şey götürdüğünü düşünüyorum..halıydı..perdeydi..yemekti..pasta çörekti..hayatı kaçırıyorlar yahu...hayatı

bende yazılı t-shirt alıyorum..gecenlerde sex pistols t-shirtü almaya çalışıyordum hala..beden yoktu alamadım:))

Adsız dedi ki...

sevgili ece
ben de bir gün genç kızları duydum: "bele kadar uzatılmış saç ve yüksek bel kotlarıyla veli toplantısına giden bir anne olmayacağım" diyorlardı. Kendime baktım. allahtan veli toplantısına gitmiyordum:) yazılı tişört iyidir

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

normaldır takmaaaaaa

uykucu dedi ki...

bende saçımı 2 örgü yapmayı istiyorum .geçen yaz doktora giderken lacivert etek üstüne beyaz gömlek altına da ayak problemim yüzünden spor ayakkabı yiyince rontgen çeken yaşlı amca tam kollejli kızlara benzemişsin demiştide acayip utanmıştım niyeyse!.şimdiki gençlerse yaşlı gösterebilmek için ellerinden geleni yapıyor sapsarı saçlar, acayip topuklar,yoğun makyaj.vücud şekli elverdiği müddetce ileri yaşlarda bile genç giyinebilmek güzeldir bence(hani bizde çoook ileri yaşlardayız ya:)kadınlık hallerine çok da gerek yok nasılsa o işleride yapacak bulunuyor .sevgiler..

Taylan Sezginer dedi ki...

ben de eşek kadar adam oldum, hala bu yazılı tişört olayını bırakamıyorum.

Sebnem'den dedi ki...

ben de kermit t-shirt'ü var..şimdide misspiggy çantası gördüm onu alacağım...

Sybella dedi ki...

Ben hala çocukçulardan kıyafet alıyorum...(Garson beden)Oğluşun arkadaşları da bana bayılıyor nasıl annen var diye...:)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Benimde dolabımın yarısı baskılı tişört . En son eşimde bende Fenerium'dan 100. yıl baskılı tişört aldık :)

ece arar dedi ki...

size bu notu goofy'li tişörtümle yazıyorum, ha ha haaaaaaaa

LoLa dedi ki...

ben hiç sevmiyorum ev işi yapmayı yemeklerim rezil derecede kötü napim elimden gelmiyor:( herkes rahat ettiği gibi giyinsin gezisn tozsun dünyaya bi daha mı gelcez:)