Cuma, Mayıs 04, 2007

I used to care but things have changed


Bob Dylan diyor bunu. Bu tümceyi duyar duymaz bir şey oluyor bana her seferinde; sanki tekrarladığım zaman Dylan ile birlikte, bir kuş olup uçuyorum gibi geliyor ya da ne bileyim, yatağımı yorganımı havalandırmışım, güneş dolmuş içeri, temiz çarşafların mis kokusuyla buluşuyorum... A, cümle iyi olmadı ama anladınız siz onu. Bir de aynı şarkıda "people are crazy, times are strange" diyor, bu da bana çok anlamlı geliyor. Zaten sanki sırf bu yüzden söylemeli zaten başlıktaki cümleyi.

8 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

alakasız ama..wild boys şarkısını her duyduğumda nedense kendimi gay zannediyorum...çözemedim sebebini..

Binnur A. Ö. dedi ki...

bana da Boy George'un Bow Down Mister cok büyük ferahlık verir...İçim genişler dinlerken...

Tijen dedi ki...

Bob Dylan gibi mi olabilmeli acaba?
Zor zamanlardayız ve umursamamak çok zor...
Tijen

Aslı Cin dedi ki...

Gerçekten de öyle ...

Tanya's dedi ki...

I've been walking forty miles of bad road
If the bible is right, the world will explode
I've been trying to get as far away from myself as I can
Some things are too hot to touch
The human mind can only stand so much
You can't win with a losing hand

Sebnem'den dedi ki...

eceeee,anneler günün kutlu olsun...

Aslı Cin dedi ki...

Ece, anneler günün kutlu olsuuun.

ece arar dedi ki...

hepimizin.. anne olanların, olacakların, herkesin...