Salı, Nisan 10, 2007

taşlar


nasıl oluyor bilmiyorum; zaman zaman endişeli peri'ninkiyle bizim evde aynı küçük faaliyetler oluyor. kimi zaman aynı kitaplar okunabiliyor, kimi zaman aynı dergiler alınıyor, yetmiyor, bu dergiler aynı niyetle kesilip kolaj haline falan getiriliyor.

şimdi bir de baktım, aynı anda taş boyamaktayız. sevdim bu tesadüfü, endişeli peri'yi de seviyorum. henüz onun bloguna bakmadıysanız bir bakın derim ben, müptelası olunacak bloglardan. içten, duygulu, iç açan, kimi zaman hüzünlendiren... hayatın ta kendisi gibi yani...
bunlar da elvin'in boyadıklarından...

9 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

ŞİMDİ Kİ ÇOCUKLAR GERÇEKTEN HARİKA...O KADAR RAHATLAR Kİ..BABAM İTALYA'YA YADA BAŞKA BİR ÜLKEYE GİTTİĞİNDE BANA BİR SÜRÜ BOYA GETİRİRDİ..YOK MUYDU O ZAMAN BURSA'DA VARDI?AMA RENK YOKTU..UFKUMU AÇMIYORDU..BEN ONLAR SAYESİNDE HARİKA RESİMLER YAPTIM ÖDÜLLER ALDIM.ŞİMDİ BÖYLE YETENEKLİ AFACANLARI GÖRÜNCE ÇOK HOŞUMA GİDİYOR.HEP YAPSIN,DURMADAN YAPSIN..

Tanya's dedi ki...

Ya bide çektiğin resim şahane..Elvin'in resmi..taşlar faaliyetler de şahane..bir de ben çilekli çorbaya bayılmıştım Ece..nasıl çalışıyor kafaları diye.

Sybella dedi ki...

Bir süre sonra sanat şaheserleriniz için bir oda arayacaksınız..Ama birlikte üretmek çok eğlencelidir...

Adsız dedi ki...

Ben olsam bu fotografi da flickr' a eklerdim! Deniz'in 'sanat eserlerini" fotograflayarak saklamaya karar verdim, kaybetme telasi olmadan, fazla yer tutmadan.
Biz de oglumla benzer birseyler deneyelim yarin, sevgiyle.
Not: Yeni fikirler bekliyoruz:)
Nese.

endiseliperi dedi ki...

ah, teşekkür ederim ece, yüzüm nasıl kızardı, nasıl sevindim güzel sözlerinle anlatamam. ve evet, ne büyük tesadüf, hep hep aynı neşeli şeyleri yapıyor oluşumuz.

ben de burada hep yeni, farklı ve eğlenceli şeyler okuyorum.

teşekkür ederim.

endiseliperi dedi ki...

taşlar da çok güzel olmuş gerçekten. aferin annesine ve elvin'e.

Dila dedi ki...

Eğlenceli bir aktivite olsa gerek :) benimde boyayasım geldi . Şu önümdeki önemli evrakları boyamasam masamı , odamı .....

berna dedi ki...

Sizinle kitaplarınız(aslında ilk kitabınız) aracılığı ile tanıştım.Blogunuzu yeni keşfettim.
Yazılarınızda kullandığınız dil çok sade ve akıcı,okurken büyük keyif alıyorum.Sizi tekrar okuyor olmaktan mutluyum.
Sevgiler...

ece arar dedi ki...

a şebnem, o günleri anlatsana, ödülleri, resimleri... tanya, biz de böyle miydik acaba? yok valla, değildik herhalde...sibel evet, bir de mesela başkaları da gelse, sen tanya falan filan, elvin ve birçok çocuk daha, öyle bir boyama seansı gerçekleştirsek, herkese iyi gelir herhalde. neşe haklısın, en iyisi kaydetmek böyle... endişeli peri, eğlenceli böyle başka bir ev faaliyeti varsa aklında, haber ver..dilasdiary, boyama faaliyetine devam, bekleriz... bernacan, ne iyi ettin de geldin:)