Pazartesi, Haziran 08, 2009

ilkokul birinci sınıf son sunumdan fotoğraflar




9 yorum:

uykucu dedi ki...

son fotoda çok şeker çıkmış birde video olsaydı keşke:)

Adsız dedi ki...

güzel bir duygu değil mi? Bayıldım fotograflara. Allah nice başarılarını göstersin inşallah.

Tanya's dedi ki...

Elvin folklorik..Elvin flütte..Elvin herşeyin tam ortasında...bayıldım bizim kıza.

figoltx dedi ki...

Canim benim ya çok tebrik ederim. Nice basarilara.
Bir yerlerde benim de vardir folklor kiyafetiyle böyle bir fotografim 1972 senesinden.

figoltx dedi ki...

Canim benim ya çok tebrik ederim. Nice basarilara.
Bir yerlerde benim de vardir folklor kiyafetiyle böyle bir fotografim 1972 senesinden.

figoltx dedi ki...

Canim benim ya çok seker, masallah. Daha nice basarilara!
Benim de bir fotom vardir 1 sinif müsamereden folklor kiyafetleriyle. Onu hatitladim. Nerede acaba? Anneme bir sorayim. Sevgiler...

Leylak Dalı dedi ki...

Çocuğun çalarken o kulak tırmalayan blok flütün sesi bile ne güzel gelir insana. Dilerim üniversite mezuniyet törenini de görürsünüz...

Nurşen

Primarima dedi ki...

Oyyy bayıldım ben folklor elbiseli haline onun:)

~b dedi ki...

Çocukların gösterilerini izlerken çok ağlıyorum ben ,bir deli hal alıyorum! Elvin çok tatlı,ben de son fotoya bayıldım...Sevgiler.