Pazartesi, Haziran 15, 2009

AAAA hemen alayım

EDEBİYAT DÜNYASINI DERİNDEN SARSACAK BİR ROMAN!

Ele avuca sığmayan radyo programlarından, sıra dışı köşe yazılarından, muhtelif televizyon yayınlarından tanıdığımız Ayça Şen, Astronot adlı müzikal çalışmasından sonra son kitabı ile karşımızda…
Ece, yazar olabilmek için her türlü mücadeleye hazırdır: Evini, işini, her şeyini bırakır, annesinin yanına taşınır, parasız pulsuz halkın arasına karışır. Sevgilisinden yeni ayrılmış olmanın verdiği derin acı bile artık romanında kullanılacak küçük bir ayrıntıdan öteye gitmeyecek, yazar olabilmek için çektiği ıstıraplar bununla da kalmayacak, edebiyat uğruna, Vadideki Zambak, Diriliş, Büyük Umutlar ve Anna Karenina gibi, kendisinden daha düşük vizyona sahip yazarların eserlerini “okuma uğraşısı” verecektir.
Ama zorlu şartlar, gelecekte yazım dünyasını derinden sarsacak olan bu fedakâr ve kahraman kadını yıldıracak mıdır? Hayır, bin kere HAYIR!..

Sonunda Türkiye’de (aslında büyük bir rahatlıkla söyleyebiliriz ki, dünyada) saf bir bilinç ile yazılmış, okuyan herkesi derinden etkileyecek, çok “enteresan” bir “roman” yazmayı ve yayımlatmayı başarır!..

Ayça Şen’den “Bir Başyapıt”: HIRS ve CEZA

7 yorum:

aslı hayvanı dedi ki...

astronot'u dinlemedim ama yazısı güzel ayça'nın bence. romanı da güzel olmuştur elbet. hemen destek olayım komşuma :)

Adsız dedi ki...

Bilmiyordum şimdi sizden öğrendin, hemen alp okumalıyım. teşekkürler.

tubik dedi ki...

Aa nası ya?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bayılırım Ayça'ya görür görmez gerçekten " AAA Hemen alayınm " dedim.
Sağol Ece:)

defneyleyasamak dedi ki...

3 gündür okuyorum. Bugün bitirmis olurum sanırım. Enterasan be ececim, hosuma mu gitti, hayran mı kaldım, ne hissettiğimi inan bilemediklerimden...

paNDuf dedi ki...

Ben şimdi seninkileri aldım onlar bitsin ayçayada el atmalıyım dıye dusunuyorum..

paNDuf

nymphea dedi ki...

Gecen hafta Idefixte bu kitap isme ozel imzalanmis olarak satiliyordu, hemen atladim:) Dun gecti elime, Ayca yine dokturmus gorunuyor:)