Cumartesi, Haziran 17, 2006

***

Create your own video at One True Media

6 yorum:

Hande dedi ki...

Merhaba,

dogum gunun kutlu olsun. Kizin da o kadar guzle ve sevimli ki. (masallah)

Meltem Sozer dedi ki...

Mutlu yıllar Ece.

pino dedi ki...

bu video işi çok hoşuma gitti:)
gidip bende yapayım kendime :)
sevgiler....

vintage biscuit dedi ki...

elinde telefon olana bayildimm bennnnnnnn:)))

Binnur/Nehir dedi ki...

Sevgili Ece,
video konusunda bana ilham verdin.
Aslında her hafta düzenli olarak bülteninin okuyorum Baby CEnters'ın ama bu özelligini bilmyordum.
Gittim hemmmmen kızıma da yaptim bundan :)
Sagolasin sayende bir atraksiyon yaptik.
BU arada 2 meaj önce yasgununu kutlamıstim ama yine de bir kez daha "nice senelere"...(fazla nice senelere göz çıkarmaz :))

ece arar dedi ki...

teşekkürler hepinize.