Perşembe, Haziran 22, 2006

çabuk yazı

yazlıktayım, önümde deniz. kızım kendine yaptığı mavi bir kuyrukla dolaşıyor. 146 ile bağlanıyorum, bu yüden herkese kısa kısa cevap yetiştiriyorum ya da yetiştiremiyorum. doğum günümü kutlayan herkese teşekkürler. 19 haziran, harikaydı. yasemin ile çilekli tartlarımızı yiyerek, koyu çaylar eşliğinde doğum günümüzü kutladık, cem bize eşlik etti, hatta konuşalım diye rahat bıraktı bizi. Meğer konuşacak ne çok şey varmış. Ayrıca şunu da söylemeliyim, Yasemin ile aynı anda aynı şeyleri yapma, okuma gibi bir özelliğimiz var. Mesela bugün Yankı Yazgan'ı yazmış, benim de bu hafta en az 100 kere Yankı Yazgan adı çıktı ağzımdan, üstelik bunu anlatmamıştım Yasemin'e, sürekli bir paralel gidişimiz var, çok enteresan.
27 Haziran akşamı Boney M Bursa'da. Ne komik değil mi? Boney M ve Bursa. Orada olacağım! Başka ne var? Hımm, Akşam ve Radikal yazılarımı buraya da koyacağım.
Yakında görüşürüz.

Hiç yorum yok: