Perşembe, Mart 04, 2010

koş yonca koş

DİKKATTTT. önemli!

yonca'nın yazısı:

Son 3 gün... Koş Yonca Koş
Boş boş koşmuyorum. Yardım amaçlı koşuyorum.
Antalya'da RUNTALYA 2010 koşusunda, "ADIM ADIM" oluşumu ile beraber 10 km koşmama TAM 4 GÜN kaldı. TEGV’nin ‘Bir Çocuk Değişir, Türkiye Değişir.’ kapsamında, “MİDYAT’A ADIM ADIM” Midyatlı Çocukların Eğitimine Destek Projesi için koşuyorum, gururla.
Durmaya da hiç niyetim yok!
Her 60 TL’lik bağışınız karşılığında 1 ÇOCUK 1 yıl boyunca TEGV Mardin Midyat Öğrenim Birimindeki faaliyetlerden faydalanabiliyor.
Ve
İşte o 1 tek çocuk aslında hepimizin geleceğini ilgilendiriyor.
Değmez mi buna?
Değer.
Siz destek olun onlara, ben 100km de koşarım icabında.
Eğer hala bağış yapmadıysanız, erteleyip unuttuysanız, “Uzun zamandır bir şey yapmak istiyordum!” derken benden bu hatırlatmayı aldıysanız...
Lütfen,
Beklemeyin, ertelemeyin,
Çocuklarımızın eğitimi için harekete geçin.
Olmadı bu maili tanıdıklara iletin!
Teşekkür ederim.
Yonca
“KoşarADIM”
Nasıl Bağış Yapablirsiniz?
Bağışları aşağıdaki TEGV hesap numaralarına E.F.T. veya havale yapabilirsiniz. AAO, bağış toplama işleminde aracı konumda değildir. Sadece yapılan bağışların hangi sporcu adına yapıldığını STK ile işbirliği içerisinde kontrol etmektedir.
DİKKAT!
Bağış yaparken:
* Gönderinin "Açıklama" kısmını lütfen boş bırakmayın.
* ADIM ADIM OLUŞUMU'nun kısa adını (AAO) ve AAO için desteklediğiniz gönüllü koşucunuzun, yani benim adımın baş harfini (Y)ve soyadımı (TOKBAŞ), kendi adınızı ve soyadınızı yazın.
EFT için Örnek açıklama: AAO, YTOKBAS, KENDİ ADINIZ SOYADINIZ
Böylelikle; benim adıma toplanan bağış miktarını ve TEGV için ADIM ADIM adına toplanan bağış miktarını takip etme imkanım olacaktır.
TEGV BANKA HESAP NUMARALARI
BANKA ADI :YAPI KREDİ BANKASI (TL) ( 0067 )
ALICI ADI :TÜRKİYE EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI
ŞUBE :HARBİYE ÖZEL BANKACILIK MERKEZİ (00391)
HESAP NO :7997892
IBAN : TR890006701000000007997892
SWIFT KOD : YAPITRIS
BANKA ADI :İŞBANKASI (USD) (0064)
ALICI ADI :TÜRKİYE EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI
ŞUBE :BEYLERBEYİ (1136)
HESAP NO :377337
IBAN : TR13 0006400000211360377337
SWIFT KOD : ISBKTRIS
BANKA ADI :İŞBANKASI (EURO) (0064)
ALICI ADI :TÜRKİYE EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI
ŞUBE :BEYLERBEYİ (1136)
HESAP NO :381861
IBAN : TR85 0006400000211360381861
SWIFT KOD : ISBKTRIS
İLETİŞİM
Arzu Özdemirci: arzuo@tegv.org , Feyziye Günaydın: feyziyeg@tegv.org

Hiç yorum yok: