Cumartesi, Mart 27, 2010

kepek ekmekli hayat

üç haftayı geçti zannedersem... yeme alışkanlıklarını değiştirdim. her gün bir kola içerken üç haftada toplam bir kola içtim. bol bol su. az tuz. sıfır tereyağı, bitkisel yağlar. az zeytinyağı. minimumda şeker. kepek ekmeği. sabahları yumurta, az peynir, domates ya da nesfit. kimi zaman öğlenleri kepek ekmeğine tost ya da çorba ya da ızgara tavuk. akşamları ne yiyorsam az. minimumda pilav, az makarna. birkaç akşam uygulamadığım oldu. pideli köfte yediğim, pizza yediğim, bol tereyağlı karides, bol tereyağlı dil kavurma yediğim, mantı yediğim akşamlar oldu. hepsi birer akşam olmak kaydıyla demek ki abartılmış yedi akşam.

bununla birlikte her akşam cips/çikolata/keklere/nutella'ya da veda ettim. elbette bunu da iki üç akşam bozdum. yine de her akşam yediklerimi düşününce bu üç haftadır çok değiştiğimi düşünüyorum. açıkçası çok zorlandım diyemem. oysa diyet yapmak zorunda olsaydım kesin üç gün sonra bu bütün ıvır zıvırı tekrar yemeye başlamış olabilirdim.

hatta hayatımda ilk defa bir diyetisyene gidip (çok ciddi bir para bayılıp) hakikaten beş gün uygulayıp bıraktım geçtiğimiz günlerde. bu zorlamalar hiç bana göre değil.

demek istediğim şu ki aslında sağlıklı beslenmeye beyin karar verince olmuyor değilmiş meğer. aralarda portakal yemek falan kötü şeyler değilmiş... iyi hissetmek iyiymiş. 1.5 kilo vermek de cabası...

oh la la...

5 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Darısı başıma:))

Unknown dedi ki...

sevgili ece seni uzun süredir okuyorum çok keyifli blogun var.sağlıklı beslenmekten bahsedince belki sana bir yararı olur umuduyla sana sevgili mehtap'ın blogunu tavsiye ediyorum.keyifle ve sağlıkla yiyip kilo vermek adına muhteşem şeyler yaptık.www.mevsimlerdenroma.blogspot.com başlayıp başaramayan neredeyse yok.sevgilerimle bengü

ece arar dedi ki...

leylak dalı, darısı başına. bengü, hemen geliyorum bakmaya. teşekkürler.

Tanya's dedi ki...

Klübe hoşgeldin o zaman:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

süper süper. Benim de acilen şu çikolataya bir dur demem lazım.