Çarşamba, Mart 10, 2010

bazen oluyor

bir şey dinlerken. sanki bir sürü şeye geç kalmışım duygusu. bir sürü şeyi kaçırmışım. yanlış yerlerde durup yanlış şeyler de yapmışım, biraz daha çalışsaymışım, başka yerlerde başka bir insan olabilir miymişim ki?

gözümün önünde sürekli tatil görüntüleri mesela. biraz gidesim gelmiş gibi. kendimi unutturasım gelmiş, kendimi kendimden bile uzaklaştırasım gelmiş. bir moleskine defter, güzel yazan bir kalem, bir mp3 player, bir de fotoğraf makinemle gidesim gelmiş benim.

durmak kabahat değil mi böyle durumlarda? bir de nereye gideceğimi bulsam, bir de her şeyi ayarlayıp gitsem sahiden, üç beş günlüğüne, pek şahane olacak sanki. sanki.

5 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

Git Ece... Hep oluyor, hep... Olmaz mi!

Lotus dedi ki...

Ben de gelsem:) dün çok gitmek istedim, oysa ki zaten gitmiştim:( Ama yetmemiş... İsteğin zaman istediğin yere gitme özgürlüklerine..Ne güzel yazmışsın...

Zaten çocuk dedi ki...

Merhaba

Ece Hanım bundan 1 yıl bir ay önce Bursa'da sahaflık konulu bir yazi yazmissiniz. Size geç de olsa bir önerim olacak. Süleyman Kaymaz isimli bir abimiz(uzun sacları ve sakallarından tanırsınız.) sahaflık yapıyor ve facebook'ta

Öykü Kitabevi Bursa yazarak ulasabilirsiniz. Tam olarak adresini bilmiyorum. Okuayn ve okdugundan fayda sağlayan birine umarım yardımcı olabilmisimdir. Çağrı Mustafa ALKAN

ece arar dedi ki...

yazın sana gelicem neşe!!! lotus, gitmeler hepimizi ara ara zorluyor değil mi? üreten adam, teşekürler. f.bookta yokum ama araştıracağım. çok teşekkürler.

Şenay- Doğam dedi ki...

Yıllarca önce.. çocuk özlemi çekiyordum.. Kitabın...Ece'nin hamilelik günlüğüne gitti elim raflarda..

O zaman hayal olarak düşlediğim hamileliği senin kıtabınla yasadım ılk...

Hamılelıgını duydugun an ...okudum ben agladım..

Şimdi yenıden Ece Arar'ın sayfasındayım..

Bu sefer elımı bes yasında kucuk bır cadı tutuyor ama :)

Sevgıler..
Hem de en buyugunden...