Cuma, Şubat 26, 2010

sağlık olsun evet...


sabah sekiz. ev sessiz. babam bypassı dün oldu. gece yoğun bakımda kaldı, bugün çıkması bekleniyor. elvin'i okula yolladım. birkaç işimi yapıpı hastaneye gideceğim yine. sıradan günlerdeki kaygılar, sıkıntıların ne kadar hafif kaldığını zor günlerde anlıyor insan. o zor günlerde; bir tek sağlık olsun diyor insan. hepinize oluyordur biliyorum...

sıradan bir gün olsun, sıradan kaygılar olsun, ama herkes iyi olsun... zor günleri metanetle atlatmak gerekiyor, destek olarak birbirimize, anlayışla, sevgiyle. o zaman o zor günler bir nebze olsun daha rahat geçiyor sanki.

hepinize sağlıklı günler dilerim...

not: bu gökkuşağını salon penceresinden geçen gün çektim. hayatımda gördüğüm en net gökkuşağıydı. başlangıcını, sonunu görebildiğim ilk gökkuşağı. parça parça değil, bütün bir gökkuşağı. bir yeri karanlık şehrimin, öteki yanı aydınlıktı. çok tuhaf bir andı... birkaç dakika sürdü... size de göstermek istedim.

5 yorum:

okuranne dedi ki...

Acil şifalar dilerim, dilerim en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
sevgiler.

Turkuaz Deniz dedi ki...

Saglik olsun, hep... Cok uzaktan da olsa elimin omzunda oldugunu bil, sevgiyle ve dostlukla. Gecmis olsun, cabucak gecsin gunler ve babacigin eskisinden daha saglikli olsun. nese

Tanya's dedi ki...

Doğan iyi mi?

zeya dedi ki...

çok geçmiş olsun :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok geçmiş olsun Ece, en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyoruz.
Gökkuşağını bu kadar net hiç görmemiştim.