Pazartesi, Şubat 01, 2010

kaRrmaKArıŞık




Facebook’ta ilişki durumlarını ifşa etmekten hoşlanan birçok insan var. Ama en komik seçenek: “It’s complicated” değil mi? Karışık yani. Nasıl karışık? Anlatması zor. E peki, oldu o zaman.

Bu cümleden yola çıkarak ismi konmuş nurtopu gibi bir de filmimiz var vizyonda. İlişki durumu: Karmakarışık. Başrollerde Meryl Streep (Bu kadın hiç boş durmaz mı? Başka orta yaş üzeri gişe başarısı getirecek kadın oyuncu hiç mi yok? Neyse…), adamım Alec Baldwin ve yüzü hep aynı komik ifadeyle sabitlenmiş Steve Martin bey. Alec Baldwin’e yüz vermeyenler, üçüncü sınıf oyuncu diyenler, size sesleniyorum! Gördüğünüz ve bu filmde de izleyeceğiniz üzere kendisi üçüncü sınıf oyuncu falan değildir, aksine doğru projeleri bu yaşına kadar bir türlü kapamamış bir adamdır. 30 Rock sağ olsun, şimdi şu yaşında zirveye adım adım yaklaşıyor. Adamım benim yav, onun adına seviniyorum şu küçük fani dünyada, iyi mi!!!!

Filmi izlemediyseniz de bir şekilde izleyeceğinize eminim. Zira Meryl, Alec ve Steve iyi bir üçlü… Hep genç kadın ve adamların aşk meşk ilişkilerinden bıktıysanız, orta yaşta durumlar ne alem diyorsanız, hoş bir seyirlik diyebilirim. Hüzünlü ama… Bana öyle geldi yani, eğlenceli vs değil…

2 yorum:

Taylan Sezginer dedi ki...

alec baldwin konusunda sonuna kadar katılıyorum...şu ilişki durumu için defalarca yazdığım üzere benim için yeni tanımlama istiyorum...

okuranne dedi ki...

it's complicated'a 2o dak + 10 dakika olarak bakabildim. Yavrulardan boş kalan zamanlara sıkıştırmak güzel olmasa da Alec için ve Julie&Julia'dan sonra Meryl için parça parça da olsa izleyeceğim. Evet Alec benim adamım asıl:)