Salı, Şubat 02, 2010

I lovE u, MaN


I Love You,Man (Adamım Benim) neşeli bir film. Erkeklerin yakın arkadaş edinmeleri kolay değil, belli bir yaştan sonra, hele de evlilik arifesinde, sırf kız arkadaşın seni tuhaf bulmasın diye arkadaş edinmeye çabalamak nasıl beyhude oluyor, onu anlatıyor.

Bir erkeğin başka bir erkeği arayıp yemeğe çıkalım mı demesi, sonra yanlış sinyallerden dolayı gay olanların yemekten daha fazlasını bekliyor olmaları gibi, komik bir filmde rastlanabilecek detaylarıyla neşeli bir haftasonu eğlencesi... Tavsiye ediyorum. "bromantic" kavramını da böylece yerinde görmüş olursunuz!:)))

4 yorum:

kutupayusu dedi ki...

bu filme bende çok gülmüştüm :)

Tanya's dedi ki...

Eee yetişemiyorum...It is complicatedı daha dün aldım..izleyemedim bile..bu ne hız..

Taylan Sezginer dedi ki...

15. dakikada uyuyakaldım....

ece arar dedi ki...

uykun gelmiş demek ki ahaha