Pazartesi, Eylül 15, 2008

yeni haftanın olayları

1. tepede gördüğünüz şahaneeee header'ı deniz yaptı (sardunya:))) ellerine sağlık ve yaşasın, bayıldım...

2. kitaplarımı yıllarca sakladım ama bunun bir faydasını görmedim. bir ara burada da liste yapmıştım; ama şimdi o zor gibi gelince, üşenmedim şurada listeledim. satın almak isterseniz buyurun...

3. böylece haftaya hızlı başlamış oldum... hatta bir yazımı da yazdım.

4. daha hala kaplanacak okul kitapları var yahu, kapla kapla bitmiyorlar...

5. kilo aldım, vermem lazım:))) haha, bunu demeyen var mı?

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan
Tepe tepe hatta:)
Ben hazır kap aldım. Hem de şeffaf. Kitaplar için ayrı boy defterler için ayrı boyu var. Şiddetle tavsiye ederim.

ece arar dedi ki...

onarı gördüm galiba ben de bütün kitaplara uymaz herhalde dedim:)

Taylan Sezginer dedi ki...

iyi böyle, kilo verme...ama alma da...

Tanya's dedi ki...

Header süper olmuş..ona bakıyodum yazıdan önce..ben de kilodan vızıklanıyorum..ama sen almış olamazsın..bileklerin kırılacak gibidir senin..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Header süper bayıldım.
Sen kilo mu aldın oysa ki müthiş gözüküyorsun.
Kiyaplarına da göz atıcam.İyi haftalar.
Sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Header süper güle güle kullan.

Adsız dedi ki...

Kaç kilo aldın ?

ece arar dedi ki...

kilo meselesi iyi değil... ben kilo vermem lazım diye düşünürsem daha çok yemek yiyenlerdenim. 3 kilo aldım zannedersem. iyi değil durumlar:)