Cumartesi, Eylül 13, 2008

az önce.. komedi ve dram... side order of life...

izledim... çok etkilendim... evrenin bize yolladığı mesajları görmek veya görmemekle ilgli bir dizi bu... cnbc-e'de bugün başladı ve beni ağlattı. mesele tabii ağlamış olmak değil, mesele bir dizinin sadece bir bölümünün bile içinde koca bir film olacak kadar hikayeyi ve hayatın kendisini barındırıyor olması... mutlaka izleyin...

Bazen evren size bir işaret gönderir. Ama işaret gönderilecek kadar şanslı olsanız bile hayatınıza yeni bir yön vermeniz konusunda sizi uyaran bu işareti anlamlandıracak kadar şanslı olmayabilirsiniz. CNBC-e’de bugün başlayacak ‘Side Order of Life’ın kahramanı Jenny McIntyre da evrenin uyarılarını dikkate almayı bilen şanslı insanlardan bir tanesi.

n Person adlı bir dergi için fotoğrafçılık yapan Jenny, en yakın arkadaşı Vivy’nin kanser olduğunu öğrenince hayatını farklı bir gözle değerlendirmeye başlar. Jenny bu acı gerçek sayesinde hayata dair daha önce görmediği ayrıntıları fark ederek çevresindeki insanların hayatlarını olumlu yönde değiştirebilme gücüne sahip olur.

Ama öte yandan kendi hayatında işler o kadar da iyi gitmemeye başlar. Hayat ve hayattan ne beklediği hakkında kafası karışan Jenny, evlenmesine çok az bir süre kalan nişanlısı Ian hakkında da kara kara düşünmeye başlar.

Senaryosunu aynı zamanda bir oyuncu da olan, ödüllü yazar Margaret Nagle’ın yazdığı dizi, kanser hastalığına yaklaşımı ve farklı anlatımıyla yayınlandığı ilk günden itibaren çok iyi eleştiriler aldı.

Komediyle dramı harmanlayan ve son dönemdeki iyi örnekleriyle yükselişe geçen ‘dramedi’ türünde bir dizi olan ‘Side Order of Life’, aynı zamanda ‘Beverly Hills, 90210’la hatırlanan Jason Priestly’nin de televizyon ekranlarına döndüğü yapım olma özelliğini taşıyor.

‘Side Order of Life’ Cuma saat 20.00’de CNBC-e’de

evrenin görün diye yolladığı mesajları sahiden görebilmeniz dileğiyle...

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Eee ilk bölümü kaçırdım...o zaman ben..olmadı bak.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bende seyrettim fragmanlarından beğenmiştim ve saat sekizde eşim ve kızım bana televizyonu burakarak kıyak yaptılar, benim için kötü bir saat yoksa. Ve aynı şekilde çok etkilendim diziden.