Cuma, Eylül 12, 2008

iyimserrr

okulun sarı bir tişörtü var, "lacoste" cinsi. bu lacoste da selpak, orkid gibi dile yerleşenlerden:) neyse, ben giysi alışverişinde bir kısa kollu, bir de uzun kollu alayım yeter dedim. haha, pek iyimsermişim. uzun zaten daha giyilmedi de o kısa kollu olan nerdeyse beş kere falan yıkandı.... üstünde her akşam menüyü görmemk mümkün, hımm, bugün bulgur pilavı varmış, ardından dondurma yenmiş... yine kakaolu süt içilmiş...

günlerden cuma. hala yaz gibi. ben ama galiba artık hırka ve çorap giymek, battaniyeyi üzerime çekmek istiyorum...

perdeler yıkandı. görev tamamlandı. ev temiz.

dvdler izlememi bekliyorlar...

haberler bu kadar...

10 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çocuklar yediklerinden izler bırakmayı seviyorlar, her gün yıkamak zor oluyordur.
Temiz evde dvd keyfi yapmak, iyi eğlenceler

Pandora ve Venticello dedi ki...

ben de sonbaharın ve kışın gelmesini hasretle bekliyorum.. hele izmir'de içime fenalık geliyor yaz mevsiminin sıcak, boğucu, nemli havasından. ve giderek daha mı sıcak oluyordur nedir, sanki eskiden bu kadar felaket değildi, belki küresel ısınma denen şey hakikaten de var.. insan resmen özlüyor birazcık daha serin havayı..

Tanya's dedi ki...

Aaa perdeler bitti mi..yardım geldi heralde...hehehe..

Ne güzel işte Elvin ne yiyor görüyorsun..bundan iyisi mi var..aklın kalmıyor.

Sardunya dedi ki...

Aktris'e her sene 5 gömlek alıyordum. Geçen sene 7'ye falan çıktı sayısı. Olur da haftasonu ütü yapamazsam diye:))) Çok rahat oldu. Allahtan okulun kendi tişörtü falan yok:) Beyaz gömlek:)

Ben de bugün hurçlarla güreşe tutuştum. Skor: Berabere:)Maç devam ediyor. Bir ara bant konusunu yazarım sana. Photoshopla yaptım başlık fotosunu. İstersen sana da yaparım. Herkese de teklif etmem:)))
sonsardunya@gmail.com'a yaz sen. Değişik denemeler yaparım.Olma mı?:)

defneyleyasamak dedi ki...

Ece, pes, hakkaten polyanna olmuşssun sen. 1 t-shirt demek yarım gün demek. Mesela bizde hergün 1 makina defdef çamaşırı, 6 önlük, 8 t-shirt, çiş eğitimi sebebiyle kaza kurbanı 10 tane falan külot pantolon var :)

umar dedi ki...

Elvini sarı tişörtü ve kapri pantolonuyla çok sevimli buluyorum.Temizlikten sonra o hijyen kokuları içerisinde (özellikle ıslak asılan perdelerin kokusu şahane vuruyor eve) yorgunluk kahvesi içip eserine bakmak şahane oluyor.

hışşştt bi susun bakim, kim demiş erkekler temizlik yapmaz diye :))

Bu sene locoste'lar çok pahalı 160 tan 140 a indi ama yinede pahalı dayanamadım ve kendime açık mavi aldım :)

bartonfink dedi ki...

.ben günlerdir izliyorum, yakına bitecekler...

ece arar dedi ki...

bunca blog entrysi girdim, en neşeli yorumlar bu maddeye oldu yahu, menüyü öğreniyorsun işte mesela, perdeden sonra kahve mesela, bir makine çocuk çamaşarı yıkamak mesela, bana da photoshop yapacak iyi bir dost mesela... çok yaşayın:)

Meral dedi ki...

elvin'in okul kıyafeti çok sempatik. keşke hüseyin çelik görüp beğense de bizim okullarda da giyilme şansı olsa o büyümüş de küçülmüş insan kıyafetleri yerine(seneye kıyafetler değişiyor)

bu arada sen işe filan gitmiyorsun sanırım uzun zamandır, çok özendim. benim de evde oturup perde yıkayasım var. diğer yaptıklarını da yapasım var ama zaten Ada izin vermiyor.senin kitap dün bitti. bugün yarın yazacağım. ilk hamilelik açısından heveslendirici olan kitabı ikinci hamilelikten önce çıkarıversen ne iyiymiş. herşeyi tekrar hatırladım (kaldı ki büyük bölümü hala bitmedi) kara kara düşünmeye başladım. 1,5 ay sonra ece'nin yazdıkları X 2 diye söylenip duruyorum. Olsun yine de güzeldi hatırlamak. Devamı çikolata'da..

ece arar dedi ki...

meral... çalışıyorum da evde çalışıyorum... ama açıkçası son birkaç aydır çalıştığım söylenemez... köşe yazılarına devam ama editörlüğünü yaptığım iki dergi de birtakım sebeplerden zamanında çıkamadı, dolayısıyla o anlamda işim yok... biraz boş gezenin boş kalfası gibi hissediyorum kendimi... yazını merakla bekliyorum...