Cumartesi, Ekim 07, 2006

büyüdü artık elvin

 
bu fotoğraf kanıtı. Posted by Picasa

6 yorum:

uykucu dedi ki...

çok şeker olmuş maaşallah.. darısı bize.

Koyubeyaz dedi ki...

Maşallah.... kırk bir kere... e darısı başımıza.. bende gorebilsem bu kadar buyudugunu..

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Ece gerçekten de büyümüş maşallah. Ay ben onun kitapdaki (günlük) halini bile biliyorum:)))

vintage biscuit dedi ki...

:)))))))

Adsız dedi ki...

merhaba , elvini daha doğmadan anne karnındayken tanıyordum,maşallah kocaman bir kız oldu , halen başucu kitabım sizin kitabınız, 5 aylık hamileyim , her haftayı sizin kitabınızla bitirdik , halen aklımda muzun üzerine sürdüğünüz çokokrem denemesi var daha yapamadım merak ediyorum :)) sevgiler figen

ece arar dedi ki...

mersi arkadaşlarım, darısı herkesin başına... vintage, kime diyorum...