Çarşamba, Nisan 29, 2009

küçük şeyler

* balkona soğan ektik; taze soğan. her gün gidip sanki o bir insanmış ve uzayan da saçlarıymış gibi gidip bakıyorum; uzamış mı bakiim, ııh!

* bahar gelmiyor. biliyorum, yine birden yaz gelecek. oysa baharı özledim... siz de değil mi?

* neşe'nin oğlu deniz'in acilde yedi saat çenesi yarılmış bekletilmesi beni fena üzdü, sarstı. türkiye'de işler daha kolay, bir kez daha anladım. denizciğim hemen iyi olsun istiyorum.

* domuz gribi medyanın bir abartısı mı, dünyaya yayılacak mı, merak ediyor, korkuyorum...

* yine bir dergi yapıyorum. fazla çalışmaktan sırt ve el kemiklerim ağrıyor. olsun.

* balık öldü. yerine iki balık geldi. adları yaprak ve çiçek oldu:)

* balık ölünce, elvin onu öyle görünce çok ağladı. unutulmayacak bir sahneydi. herkesin ölümlü olduğunu, hele de balıkların çabucak öldüğünü anlatmak feciydi.

* bunun yanı sıra büyüme alameti sorular da gelmiyor değil; kiminle dudaktan dudağa öpüşebiliriz, kızlar erkekleri öpebilir ama kız kıza ya da erkek erkeğe öpüşülmez değil mi? aşık olmak ne demek gibi sorular:)))

* kilo vermeye çalıştıkça alıyorum. acilen dört kilo vermem lazım. acil planları olan?

* twitliyor musunuz bakayım? twitter.com'a üye olup nerede ne yaptığınızı sürekli güncellemeni gerekiyor, yeni trend bu:))) sms gibi, 140 harfi geçemiyorsunuz... mini blog mantığı. geçen gün bbc'de izledim twitter hakkında bir konuşmayı. diyordu ki, bu kadar hızlı büyüyen bir mecra yok... tamam evet, f.book zaten çok vaktimizi aldı, saçma. twitter da vakit alacak, o da saçma. ve ayrıca kime ne, nerede olduğumdan... ama paris hilton'undan barack obama'sına tiwitlemekte. bizim neyimiz eksik yahu:)))

9 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

canim Ece...
gece gece...
tepetaklagim hala, "stellaluna" gibi...
deniz iyilesecek elbet, ama ben...
operim seni ve guzel yavrunu, gelince gorusmek uzere!

defneyleyasamak dedi ki...

ben bu domuc gribiyle ilgili hiç de güzel şeyler duymuyorum oralardan ve elimde yakın tarihli NY biletimle şu an kalakaldım :(

Tanya's dedi ki...

Aaa öpüşmelere geldi mi yahu Elvin?

Soğanların yanına bir nane birde maydanoz fidesi eksene..salatalara..içkilere bir yaprak çok yakışır..dalından kopmuş.

mermaid dedi ki...

http://twitter.com/sertaberener/

heheh:)

zeya dedi ki...

bu twitter her yerde karşıma çıkıyor neymiş öğrendim :):)

Bahar gelsin artık hatta yaz söz hiç sıcaktan şikayet etmeyeceğim bu yaz...

denizanasi dedi ki...

her 2 senedir bir birseyler türüyor, ebola vardı bir zamanlar, sonra kuş gribi çıktı, şimdi bu.. ama bence yine de sen meksikaya gitme.. en azından şimdilik :)

cAg dedi ki...

Ece, derginin adı ne alabiliyor muyuz biz peki, kilo vermek konusunda aynı sorunla cebelleşiyorum, Tanya çoook zayıflamış ona sor...
Öptüüüüm

Prima Rima dedi ki...

balık öldu dıye aglanırmı ?
ağlanır hemde nasıl...kendımden bılıyorum odama kapanıp yataga kendımı atıp hungur hungur aglayısımı hatırlıyorum...sonrada bır akrabamızın bana aaa sacmalama balık öldu dıye aglanırmı dedıgını anımsıyorum....cok kalpsız oldugunu dusunmusdum halada öyle dusunuyorum...elvının uzuntusunu cok ıyı anladım.

Meral dedi ki...

Ece,

Hangi dergi? Heyecanlandım birden senin adına.