Salı, Ekim 21, 2008

neşelenmek

hasta da olsak, işler "ters" gidiyor olsa da neşelenmek mecburi. biraz önce balkon demirlerine konan kuşun iyi haberler getireceğine inanmak, önceleri özenle kesilerek bir kitap arasına saklanan, şimdilerde bilgisayar hafızalarında barınan güzelim karikatürleriden birini bir kez daha okumak neşelenmek için iyi bir fırsat. pinhani'den "dön bak dünyaya" da eşlik edebilir bu tabloya. belki bir az şekerli kahve içmek iyi bir ödül olabilir kendimiz için. bütün terslikleri gözardı etmenin tam zamanıdır belki.

9 yorum:

Mehtap dedi ki...

Allah dermansız dert vermesin.Bence insanlar ufak şeylerle de olsa mutlu olmasını bilmeli.Hayat gerçekten güzel ve yaşanmaya değer.Bence geçirdiğimiz saniyelerin bile önemli olduğunu düşünecek olursak, bir saniyesini bile yüzümüzü gülümsetecek şeylere ayırmalıyız,Moralimizi bozacak şeylere değil.sevgiyle ve sağlıkla kalınız.Sizi keyifle okuyorum her yazınıza yorum bırakamasamda...

Taylan Sezginer dedi ki...

ececim, biz ne yapar eder neşelenecek bir şey buluruz.şimdi neşeli ve keyifli bir hayal kuralım mesela: cancun sahilinde margaritaları yudumlar ve hafif uyuklarken, elimizdeki defterlerden kumlara dökülen cümleleri...

ece arar dedi ki...

mehtap ben de okuyorum. bartofink, "cancun sahilinde margaritaları yudumlar ve hafif uyuklarken, elimizdeki defterlerden kumlara dökülen cümleleri..." evet! bayıldım. ama yine de uzak şimdi bana bütün o sahiller..

Tanya's dedi ki...

Bana biraz iyi geldi..

Özgür Turan dedi ki...

Ece, ben de 2 hafatadır hastayım, antibiyotik bile iyileştiremedi bu defa. Sanırım genel bir karamsarlık durumumuz var bu aralar. Malum iyileşmek bilmeyen ülkenin hali bile etkiliyior bizi. Ama biz iyileşmezsek hiçbirşey düzelmiyor. Şu sonbaharın kırmızı, turuncu karışık renkli yaprakları bile yeter halbuki mutlu olmak için.
gEçmiş olsun:)

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Bana iyi geldi.Teşekkürler :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Neşelenmeye hep ihtiyacımız var, şirin karikatür

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) Beni de guldurdu!
Eskiden daha cok gulerdik sanki... neyse...
cik cik cik. minik kus babinda:)
CIK CIK CIK... neden boyle hay allah!.. manasinda:)

Primarima dedi ki...

Çok hoş...insanı belki kahkalara boğmaz ama tebessüm ettirtiyor ve buda yetiyor.Zaten insan hayatında kahkahalarla gülecek kadar ne kaldı bilmiyorum.
Bu arada Yiğit Özgür'ün karikatürleri her zaman gülümsetir beni,çok iyi bir seçim olmuş:)