Perşembe, Ekim 09, 2008

kaset çanta mı, hemen alayım...






mutlukumtaneleri bahsetmiş, buldumbuldum.com'dan. her türlü tasarım eşyasına hayranlık besleyen, ağzının suyu akarak hepsini ama hepsini isteyen bir insanım ben... hatta bir aklım olsaydı ve yol gösterenim, tasarım okumak da isterdim. bilmem başarılı olabilir miydim, hiçbir fikrim yok, ama çok isterdim eşya tasarımı yapmak... her neyse, yukarıda gördüğünüz harika çanta da o siteden.... hayran kalmakla kalmadım, başım döndü güzelliği karşısında ve evet, hemen ısmarladım:) her insanın hayatta biriktirdiği, almazsa olmayacak türden eşyalar vardır.... ben mesela müzikle ilgili her şeye sahip olmak isteyebilirim. üzerinde "rock" sözcüğü geçen bütün tişörtleri, turne tişörtlerini, radyo şeklindeki bir yüzüğü, plak şeklindeki bir nihaleyi alabilirim, alırım da... ama bu kaset çanta ayrı bir güzel; bana bir kere, kesinlikle çocukluğumu çağrıştırıyor, bine yakın kasedimi, o kasetleri edinmek için verdiğim çabaları, her hafta sonu yeni çıkan bütün kasetleri toparlamak üzere kar kış demeden yola çıktığım zamanları, hem sonra kaset doldurduğum, doldurtmak için listeler hazırladığım zamanları da çağrıştırıyor....

bunun üzerine on yıl radyoda çalıştığım zamanları da ekleyin... evet bu çanta bana kesin lazımdı...

ama şimdi bu çantanın sembolik başka bir anlamı daha olmalı. bu çanta evet, manasız alışverişlerin en sonuncusu olmalı. bu kriz belli ki hepimizi sarsacak, gereksiz alışverişlere dur demenin tam zamanıdır....

10 yorum:

Adsız dedi ki...

very nice! hahahahaha

Adsız dedi ki...

haha.

Tanya's dedi ki...

Ececim,

Ama süper...krize dikkat tabi ama keyif aldığımız eşyaları da alamayacaksak niye para kazanalım ki..süper..ben bayıldım..Bayıla bayıla kullan sende..

İLKAY dedi ki...

Ahh ahh bu çanta otomatikman evimizde olmayan kasetçalardan ötürü kalakalmış iki koca poşet kaseti hatırlattı. Ben nasıl kıyayım onlara, nerelere atayım o kadar hatıramı, bana hatırlattıkları sonucundaki gülücüklerimi nereye koyayım peki... Bu cd denen mereti çıkartıp kasetçalarları ortadan kaldıran zihniyet buna da bir çözüm bulsaydı ya...
Bu arada bence de al, kolay bulunur değil nasılsa, hatta sana şimdiden güle güle kullanlar:)))

Primarima dedi ki...

Hakikaten başkadır kaset daha doğrusu başkaydı.Hala evin bir köşelerinden çıkarlar atamamışımdır kıyamamışımdır.Mesela iki gün önce buldum bir tane NEW KİDS ON THE BLOCK.Gözlerim doldu resmen.Nasılda harçlığımı denkleştiripde almışdım.Kanım kaynardı, yeni kasetleri çıkmış derdi biri,ortaokul yılları,iki kuruş harçlık günleri.Mutlumu oldum o kasedi görüncee üzüldümmü ne hissettim bilemedim...


Süper bir çanta.Çok beğendim güle güle kullanın :9

Özgür Turan dedi ki...

çantaya bayıldım!!
Asıl çantanın içinde neler olmasını isterdin şimdiden hayal et bence.

Adsız dedi ki...

Çok nostaljik birşey olur.Nede olsa kasetçalarlarımız tarih oldu.Ama bende çocukluğumun o kasetçalarlarına maalesef kıyamıyorum.Onların hayatımızda ayrı bir anlamı var.hala da saklıyorum.Çanta da hiç değilse insanlarımızın gözüne takıldıkça nostalji yaşatır,anıları tazelenir ve ahhh!ahhh! hey gidi günler hey dedirtir.sevgiyle ve sağlıkla kalın.

zeya dedi ki...

budunda vardu bu çanta bir ara :):)

dün ben de baktım bu siteye tek taş mug'a bayıldım :):):)

ece arar dedi ki...

çanta geldi:) kaseti herkes özlemişşşş ne güzel... sevindim.

Adsız dedi ki...

balbadem.com'da satılıyor, yani stokta var. Daha da ucuz sanki.