Salı, Aralık 25, 2007

yeni yıl yazısı

en kısa zamanda deniz kenarına gidilecek. birkaç taş toplanacak, bu kesin. yeni bloggerların öyküleri okunacak, yazdıkları okunacak. facebook'tan kurtulmak gerek.... Queen Innuendo şahane bir albümdür evet, bu yıl bitmeden dinlenecek çünkü bu yıl galiba hiç dinlenmedi. kitabımı okuyan sevgili okura teşekkür edilecek, iki bira içene, gel beraber içelim denecek... kozahan'a git diyene, vallahi haklsın, en yakında gideyim denecek, akşam yazılarımı sevene kucak dolu öpücük gönderilecek... evet, bunlar yapılacak.

biliyor musunuz; tarçın diye bir içecek var. toz halinde. oralet gibi. adı tarçın ama. rengi pembe. bu kadar gğzel bir şey olabilir mi hayatta, hemen edinin, hemen. hani yalnızsındır, hastasındır biraz, şefkate ihtiyacın vardır, biri çorba getirsin, limon da koysun yanına istersin, ekmeğin köşesi, bir peçete ve bir minik vazoda tek bir çiçek... olmaz ama, yoktur diyelim öyle biri. o zaman kalkın işte, tarçın yapın diyorum kendinize... kaynamış suya iki kaşık. inanın, deli bir duygu. hatta son zamanlardaki en büyük keşfim...

yeni yıl yazısı...
geçen seni şunu yazmıştım;
bak sahiden bekliyordum seni bu sefer. hararetle. hani şu arkadaşın 06 var ya, bir tuhaftı. benden duymuş olma, beni tepetaklak etmeyi başardı. şuydu, buydu derken bir aşağı çekti, bir yukarı. haşin davrandı. ittirdi, kaktırdı. birden de havalara sıçrattı.

işim açısından iyi davrandı ama sağolsun, bana ulusal gazeteleri açtı, beni dergilere falan yolladı, bana bir sürü kitap gönerdi. o açıdan kızgın değilim kendisine, hatta müteşekkirim ama bak beni duygusal anlamda hayli hırpaladı.

ne diyeyim ben şimdi ona? git diyorum, hadi git, bütün yıl oyaladın beni, güle güle git diğer kardeşlerinin yanına, orada kal ama, geri dönme, dönemezsin zaten:)

07 sana gelince, bak ümitle bekliyorum seni, baharı bekler gibi bekliyorum, sen kardeşinden daha iyisin gibi geliyor bana, ittirip kaktırmazsın seni ben, öyle hissediyorum. şükürler olsun, geliyorsun, nereden baksak 48 saat falan kaldı, oh yani, böyle mi beklenir bir şey?

bekliyorum işte. gel bakayım, kurul şöyle bir berjere, anlatayım sana şimdiden. Bak neler neler istiyorum senden... sen dinle beni usulca, hepsini gerçekleştirmesen de hayallerimin, bir iki kıyak yaparsın artık.

hoş geldin..

.......
eh 2007 bilmişim seni ben. bana iyi davranacağını bilmişim, onu demek istiyorum. iki üç mutsuz an oldu tabii, birkaç gözyaşı, birkaç kalp sızısı. ama onun dışında kesinlikle kardeşin 06 gibi kötü davranmadın bana sen. tamam evet, çok eve kapanıp çok bilgisayar başında düşündürttün adamı. ama bu kıza müziği geri verdin mesela. müzik dinlemez olmuştu çünkü, şimdi doyuyor müziğe. güzel iki seyahat verdin, biri çekoslavakya'ya, diğeri yunanistan'a. hem de kızımla... büyüyen, güzelleşen, dünya tatlısı kızımla...
işler de verdin. akşam yazılarımın yanına bursa gazeteleri ekledin, hem sonra yeni bir iş daha verdin, dergi editörlüğü, keyifle yaptığım... sağlık da verdin, sağol... öyle aman aman bir problemimiz olmadı sağlık bakımından.
eh, giysiler, şarkılar, kahveler, yemekler, mumlar, ayakkabılar, çam ağacı süsleri de alabildim. kola, şarap, bira... canım ne istiyorsa içtim. güldüm ve de eğlendim...

bak 08, sıra sana geldi.
çift rakamlı bir sayı olman zaten yeteri kadar çekici. bunun yanı sıra sevimli de. zannedersem yuvarlanıp gideceğimiz bir arkadaşlığımız olacak seninle. o da iyidir. sağlık olsun, neşe olsun, daha ne olsun... 07 arkadaşın gibi birkaç iş teklifi daha yaparsan, evimizden mutluluğu eksik etmezsen başka ne isterim ben. hadi bakalım, göreyim seni...

hepiniz ama hepiniz için mutlu bir yıl diliyorum....

10 yorum:

degree dedi ki...

Sevgili Ece,

Evet, 2008 yılından, öncelikle yeni iş imkanları, bol kazançlı işler istiyoruz tabii, ve de, kimine göre aynı önemde, kimine göre daha da önemli olan, "duygusal anlamda" da bir kaç kıyak istiyoruz. En azından, böyle kalsa bile kötüsü olmamasını istiyoruz. Yalnız kendi adıma değil, bütün sevgili bloggerlar adına istiyorum bunları.

Bütün sevgili arkadaşlara 2008 in çok şanslı, sağlık, mutluluk, huzur, kazanç getiren yeni bir yıl dileklerim ve sevgilerimle.

Degree.

degree dedi ki...

Sevgili Ece,

"Lale" adlı öyküm için yazdığın yoruma ve o kadar yoğunluğun arasında vakit ayırıp okumana çok teşekkür. Bir de vakit bulursan "Mürsel" i de okursan, samimi fikrini de söylersen sevinirim.

Sevgiler, Degree.

gülçin dedi ki...

sevgili ece,
2008 ile ilgili dileklerine tüm kalbimle katılıyorum. evet ya, lütfen 2008 bundan kötü olmasın iyi olamayacaksa, rica ederim. yıldızlar burcuma harika şeyler vaadediyormuş 2008'de. hadi bakalım. hem ben eve giderken bu akşam tarçın alacağım.

sevgiler

berna dedi ki...

Merhaba,

2008,Ece Arar blogunu daha sık güncellesin,budur senden tek isteğim:)
İyi seneler,sevgiler...

nese dedi ki...

2008=38:)

1970 dogumlu olmanin matematiksel bir hesap kolayligi var. 38 iste! Inanilir gibi degil! Nasil gecmis yillar?

Ben yaklasik on yillik bir donemi cok zor hatirliyorum, universiteye baslangictan evlendigim gune kadar olan o koca on yillik zaman parcasi parca pincik olmus! Ne mucadeleler, ne didismeler ve sevismeler...

Gelecekse gelsin bakalim 2008 efendi, gelsin gorelim. Ben 2007' i sevmedim, cok hirpaladi beni, hallac pamuguna cevirdi.

2008 de durayim ben biraz, mola istiyorum. Molada gorusmek uzere.

Nese

degree dedi ki...

Sevgili Nese,

Sana bir tavsiyede bulunmak istedim. Buna mutluluk recetesi de diyebilirsin.

Gecmis, gecmiste kaldi. Su ani doya doya yasa, ve gelecege hep umut ve sevgi ile bak. herseyin iyi olacagini dusun. Sen iyi olmayan seyleri kendi negatif dusuncelerinle, iyi seyleri de kendi pozitif dusuncelerinle kendine cagirisin. Onun icin hep pozitif dusun ve negatif seyleri aklina getirme. 2008 in sana istedigin butun guzellikleri getirmesi dileklerimle.

Mutlu Kadın dedi ki...

Ece heryıl yıl sonu yazını merak ediyorum inan. Kitabındada vardı değil mi ?
2008 umarım seni çok mutlu eden bir yıl olur.

Nese dedi ki...

sevgili degree bana buradan seslenmis, ben de O' na buradan merhaba diyeyim, sonra ziyaret edecegim kendilerini de.

Haklisiniz sevgili degree, basindan sonuna kadar haklisiniz. Iyi dusunmeli ki insan iyi seyler olsun. Bazen kotumser olabiliyor insan; yasadigi cevre, yanindakiler ve hatta uzagindakiler etkileyebiliyor insan denen su kirilgan yaratigi.

Yeni yilda guzellikler, mutluluklar dilerim hepimize, sevdiklerimizle. Kalabaligimiz bol olsun.

Sevgilerimle, Nese.

Tanya's dedi ki...

Ececim..çok süper bir yıl diliyorum sana..

Yasemin dedi ki...

sevgili Ece,

Yurt dışında olduğumdan, ancak şimdi yazabiliyorum.

2008 in hertürlü güzelliği sana ulaştırmasını, her isteğinin gerçekleşmesini diliyorum.

Brüksel'de çok ilginç bir olay yaşadım, kadın erkek ilşikilerinin, kadınlara bu kadar cömert davrandığı başka bir yer olduğunu sanmıyorum. Bunu blog yazısı olarak yazdım.
İlgini çeker diye düşünüyorum, hatta gazetende de belki sözünü edebilirsin.
www.yaseminkoral.blogspot.com
Sevgiler.