Salı, Ağustos 14, 2007

oradan buradan


yazlık. sonra burası. gel ve de git. yazıları yetiştir, dergiyi yetiştir. a bakın bu fotoğraf derginin "lansman" partisinden. lansman komik sözcük. nihat odabaşı fotoğrafları çekti gelenlerin, bir de asistanları tabii. arzu kaprol defile, dj. u.f.u.k müzik. güzel geceydi. ama işte kolluk çıkarıp takma işlerine devam. gerçi tek kolluğa terfi etti elvin. umarım yüzerek yapar finali bu yaz. ben yazı seviyorum da, eylül gelsin istiyorum şimdi. eylülde deniz hep sütliman, eylül bir tuhaf güzellikte... eylül gelsin ama kalsın biraz.

7 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ya nerdeyse 1 aydır yazmıyosun..akşamdı..anneyiz .bizdi..okuyorum...aa bize de yazık değil mi? hem biliyosun merakta ediyorum.

Elvin yaz sonu kesin yunus..görürsün:)))

uykucu dedi ki...

hadi elvin afferin.elbisene bayıldım süpermiş.ah eylül bencede gelsede biraz kalsa.

Adsız dedi ki...

Sadece Eylül deil bütün sonbahar yavaş geçse...

gülçin dedi ki...

sevgili ece, çok güzel olmuşsun :) umarım derginizin lansman sonrası hayatı da bu kadar güzel olur.. elvin'e aferin valla. bu yaşta daha rahat öğrenip alışıyorlar suya, bakınız ben hala yeşil ördek gibi dalıp çıkıyorum kıyılarda çocukken böyle bir deneyim yaşamadığım için. ayrıca eylül'ü ben de iple çekiyorum. bu sonbahar da yağmursuz geçecekmiş, öyle diyor meteoroloji.

Adsız dedi ki...

Merhaba Ece Hn
Sizi anneyiz.biz'den de takip ediyorum,hamilelik günlüğünüzü de okudum o sıralar 6 aylık hamileydim.Şimdi 14 aylık bir oğlum var.seliminannesi.blogcu.com diye bir de bloğum var.Beni de ziyaret ederseniz çok sevinirim.Bu arada ben ''ELVİN'İN ANKASI'' fikrini veren Sinem hatırladınız mı bilmem:0) sevgiler...

Adsız dedi ki...

bu 'bize bişey olmaz' tarzı ironik ve alaycı yazıları okumaktan gına gelmişken seninde güncel bir meseleye bağlayarak yazmış olman şaşırttı biraz. klişe olmuş ve defalarca ele alınmış bir şeyle yine karşılaşmak can sıkıcı gerçekten. bu biraz da bayramlar veya özel günlerde köşe yazarlarının yazmak zorunda kalmalarına ve hep kendilerini yinelemelerine benziyor. oysa bir gazete yazarı okuyucunun daha önce bilmediği bir konuda yazıp daha önce kimsenin aklına gelmediği yorumlar yapsa -avangard ve öncü olmak böyle bir şey. düşünülmeyeni düşünmek, ortya konmayanı koymak. ya da farklı bir özelliğiyle yeniden üretebilmek-. elbette herkesin yorumu kendine göredir ama işte sonuçta yazılanlar aklımıza hemen gelen şeyler. yine de çoğunlukla yazılarındaki üslubu beğendiğimden ve yorumların okunabilir olduğundan takip ediyorum. ayrıca çok kitap okuyup bu konuda yazmana da, hatta editörlük yapmana da hayranlık duyuyorum.

ece arar dedi ki...

ironist... bana yazsana... birkaç kere okudum yazdıklarını ama çözemediğim bir şeyler var... ecearar@gmail.com