Pazar, Ağustos 26, 2007


çok isteyince bir şeyleri; hiç ummadığım bir anda tam istediğim şey olmasa da bir benzeri gelir bulur beni.

girit süslüyordu hayallerimi, hanya'da babaannemin doğduğu evi bulacaktım, elimde girit kitapları olacaktı. o havayı koklayacak, her giritlinin yaptığı gibi otlar toplayacak, azıcık haşlanmalarına izin verecek ve sonra üstüne zeytinyağı döküp yiyecektim. köy kahveleinde oturacak, babannemin yaşayan komşularını soracaktım... çok istiyordum çok... o olmadı da başka bir şey oldu...

seyahat acentalarına bir iyilik yapmışlar, bedava bir tur. yasa, "sen git" dedi, "eyvallah" dedim, ben giderim her yere, maksat gitmek olsun. gemiyle yunan adaları...

içinde girit yok. pire'den başlıyor, santorini, mikonos ve midilli'ye uğruyor. bir hafta. kızımı da alıyorum. ve üstelik yarın gidiyorum. üç günde karar verilir mi? verdim, hazırlandım, gidiyorum. hadi hayırlısı....

11 yorum:

gülçin dedi ki...

çok sevindim ece. ben de böyle bir gemi turunu çok araştırdım, istediğim adalara gidenini henüz bulamadım !! dediler ki, adaların yerlerinden dolayı öyle acayip rotalar yok, hep aynı gruplara var. ama girit olanda santorini yok, simi olan da mikonos yok filan.. neyse, ikiniz için de keyifli geçmesini dilerim, sevgiler :)

figen dedi ki...

vaayyy süper bir tur olur eminim .
elvinde bayılır.gezi sonunda ayrıntılı bir yazı bekleriz.

Meral dedi ki...

ne güzel,
ElGreco'ya Mektuplar'ı okudum yeni. Girit güzellemesi adeta. Keşke oraya da gidebilseydin..

Pandora&Venticello dedi ki...

çok da iyi yapıyorsun. ben de çok istiyorum bir gemiyle adaları dolaşmak, umarım yakın zamanda olur bu.. insan bazı kararları bekletirse, ânı yakalayamıyor, bu tür güzel fırsatlarda hiç düşünmemek en iyisi.. benim babaannem de giritli bu arada, akraba bile çıkabiliriz yani :)

Adsız dedi ki...

Ececim vaktin olursa Midilli'de Molivos ya da Erasos'u tavsiye ederim. Miditilini'de yani adanın başşehri sayılan yerde vakit kaybetme derim... Ada Rodostan sonraki en büyük ada, araba kiraları ise günlük 30 Euro civarı. Cruise super rahattır,bir sürü yer gezer, bir kere bavul açar kaparsın. Çocuklar için de idealdir. Eminim Elvin de bayılacak bu işe..Öpüyor, keyifli vakitler diliyorum.
Asuman

Sebnem'den dedi ki...

BENDEN SELAM GÖTÜR ORALARA..ÇOK GÜZEL YERLER ÇOOOK

ece arar dedi ki...

döndüm. güzel yorumlara teşekkürler... gülçin evet, girit olanı kaçtı gitti zaten... belki bir gün sadece girit... figen, yazacağım tabii. meral, hemen okuyorum kitabı ben de...pandora&venticello bakalım bakalım akraba mıyız, merak ettim:)))asuman'cım, midilli son günümüzdü, dolaşmaya derman yoktu, maalesef merkezde kaldık, o da iyiydi ama... şebnem, götürdüm selamını...

Tanya's dedi ki...

Ececim hoş geldin..eminim masal gibi gecti..

gülçin dedi ki...

hoşgeldin ece, punto amca da oralardaymış, onun anılarına baktın mı?

yasemin dedi ki...

ece anlat hadi, fotoları da ekle :)

gülçin dedi ki...

sevgili ece, pazar ekinde okudum gezini, genelde iyi geçmiş, bunu başlangıç olarak düşün :) sonraki gidişlerinde daha rahat edersin :)
sevgiler.