Perşembe, Kasım 16, 2006

bişi bişi

bu resim prag'dan aldım, bahsetmeyeceğim prag'dan. (bakınız önceki comment'ler ve kalmayan heves...) resmin yanındakiler elvin'in tahmin edileceği üzere bir bebeğinin -barbie taklidi bir şey- ayakkabıları. niye oradalar onu da söyleyeyim, bizimki 4.5 yaşında olabilir ama feci bir estetik duygusuna sahip. sofra hazırlamak mesela hobisi, peçeteleriyle, süsleriyle, mumlarıyla hem de... herhangi sıradan bir fotoğraf çektirmiyor bu aralar bana, konulu oluyor obje fotoğraflarım. onları oraya koyup da 'hadi çek anne' diyen bizzat bizim evin küçüğü.
notlarr...
babil'e gidemedim.
volver zaten gelmedi buraya.
salı akşamı ispanyolca kursuna başlıyorum.
akşam kitap eki'ndeki köşeme acil isim arayışındayım. son gün pazartesi.
ne özlemişim rokfor peynirini. ufacık bir şey aldım, günlerdir yiyorum.
elvin büyüyünce de aynı okula gidecekmiş.
bu kadar galiba... güzel şeyler yazalım, güzel şeyler olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu hafta Akşam'daki yazınızı çok beğendim. Geçen haftaki de iyiydi. Sadece eleştirmem, hoşuma gideni de belirtirim. Sizin okuyucunuz olmak sadece iyi şeyleri yazmak olmamalı. Güzel ve keyifli haftasonları.

ece arar dedi ki...

sevgili anonymous, aslında annem gibisin sen... bunu bil istedim. anneme benziyorsun... bu iyi der, bunu beğenmedim, alelade der, sözünü sakınmaz...

bendedir belki hata, zor dönemlerden geçerken bir de eleştiri fazla gelmiştir o an, oysa şimdi sevinerek okuyorum yazdıklarını, hep eleştir, iyi ya da kötü... lütfen...