Perşembe, Nisan 01, 2010

koşun! markafoni'de bu aralar indirim süper

bugün converse'er geldi. seyahat çantası 100 yerine 29 lira mıydı neydi, hemen aldım. sweatshirtte o civarda bir fiyattan 14 liraya mı ne inmişti. bunun yanı sıra, benim ilgimi çekmese de bir oğlum olsa ısrarla isteyeceği formula 1 çantalarında inanılmaz bir indirim var. aşağıdaki çanta 219 liradan 39'a inmiş... dün de çok ihtiyacım olan krem, şu bu alışverişimi yaptım markafoni'den. 250 lira tutarındaki ürünlere 80 lira vermenin iç huzuruyla bugün size bunları yazıyorum.

hala üye değilseniz çok indirim kaçırıyorsunuz derim. markafoni kendisinden sonra türeyen alışveriş sitelerinden hala açık ara önde.

üye değilseniz beni referans gösterin. markafoni'de işler böyle yürüyor. iyi alışverişler...

ps: şu ana kadar markafoni'den beşe yakın ayakkabı, onlarca makyaj ürünü, çanta, güneş gözlüğü, iki tablo (rock!) aldım. her şeyden pekkkk memnunum...




6 yorum:

ademm dedi ki...

merhaba internette gezinirken eski bir yazınızda bazı kitap isimleri gördüm bir tanesi (karpuz şekerinde richard brautigan)elinizde mi hala ve satıyor musnz
bu arada bu blog işlerinden hiç anlamıyorum umarım size ulaşırım ... cvbınızı bekliyorum teşekükrler

Tanya's dedi ki...

Ah Ece, bende dünyayı aldım ve o kadar memnunum ki..beni sen bulaştırdın bu işe...

Şİmdide red product istediğim bir ayakkap gördüm..alsam mı?

ece arar dedi ki...

al şekerim :)

ece arar dedi ki...

ademm, karpuz şekeri postuma bakınız, zeya'da imiş.

Reyhan Cadısı dedi ki...

Merhabalar... Ben Reyhan, Markafoni indiriminden üye olup, hemen yararlanayım dedim ama başarılı olamadım (( Sizi referans gösterebileceğimizi söylemişsiniz fakat e-mail adresinizi istiyorlar... Yardımlarınızı bekliyorum :) Avuçlarımdaki kaşıntıyı durdurmam gerek:) Sevgiler...

ece arar dedi ki...

reyhan merhaba,diğer arkadaşlara da merhaba. ecearar at gmail.com

sevgiler. iyi alışverişler:)))