Perşembe, Kasım 19, 2009

kitap mimi

meral sobeledi, konu kitap olunca hemen cevap veriyorum.

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap nedir? Kısaca konusunu anlatır mısınız?

maalesef şu an kitap okumuyorum. ama feng shui beni çok eğlendiriyor. okuduğum bir feng shui yazısında sokak kapınızın kenarına en sevdiğiniz kitapları dizin. çıkmadan bir kitaptan bir cümle okuyun diyordu. ben de enn sevdiklerimden birer cümle okuyorum, öyle diyeyim.

2. En son aldığınız kitap?

en son hakan günday'dan ziyan'ı aldım. benim için çok önemli bir yazar.

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz hangisidir?

Aylak Adam benim de, meral gibi,en sevdiğim kitap.

4. Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitap hangisidir?

yine meral gibi, ullyses'i bitiremedim, proust kitaplarını da. ama hayatımın bir döneminde prosut'ları bitirmeyi umuyorum.

5.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap nedir?

önce bir ziyan'a başlayayım da.
ha bir de, kayıp gül'e başladım, yarım kaldı. konuyla ilgili ezgi başaran'ın yazısını da okumanızı dilerim.

tanya'yı, ersin hoca'yi mimlesem?

4 yorum:

malumafatrus dedi ki...

Şu an Hakan Günday Ziyan'ı okumaktayım. Bugüne kadar okumadığıma pişman olacak kadar güzel bir kitapla paylaştım. Normal hızımın 3 katı yavaşlıkta okusam da, böyle şahane bir eseri bir çırpıda tüketmediğim için de pek bahtiyarım.

okuranne dedi ki...

teşekkürler ece,

vakitsizlikte vakit ayırdın. demek aylak adam ha!:)

ziyan da okumak lazımmış anladım.

Tanya's dedi ki...

Eceee..ne kötüsün...yalnız bu ara aldığım ve okuduğum kitaplar biraz şenlik...tavsiyeni bitirdim hastalık dönemimde...

heidi dedi ki...

Hakan Günday'ın Ziyan'ı okumak isterken sizin kitabınızı listenin başına aldım. Keyifle okuyacağımı umud ediyorum.

Sevgiler.