Perşembe, Ağustos 06, 2009

SERDAR TURGUT'UN KÖŞE YAZISI

İzlenmesi gereken isimler

Ben Twitter'a çok şey borçluyum. Çünkü normalde üzerine yoğunlaşmadığım bazı insanları bana tanıştırdı. Şimdi ben bu isimlerin modern bir gazetede mutlaka bulunması gerektiğini düşünüyorum.

Trendometre en keyifle okuduğum köşe yazısı. (İnternet sitesi de) oldu. Yaprak Aras Şahinbaş'a bravo. Türban takıp dolaştı. Sonra yazısını yazdı. New York'un nasıl cesur yazan Michael Musto'su varsa Yiğit Karaahmet de İstanbul'un Michael Mustosu'dur. Murat Menteş iyi bir zekaya ve bilgi birikimine sahip. Melis Alphan style-moda konularında çok güzel konuşup, yazıyor. Ezgi Başaran, Batı medyasını çok iyi takip ediyor. Detaylardan haberi görüp yazabiliyor. Mehmet Kenan Kaya'nın haftada bir yazdığı kültür yazılarını da çok parlak buluyorum. Çalışan anneler konusunda Ece Arar çok iyidir. Şimdi dinleniyor ama mutlaka bir yerde başlamalı. Medyada benim ilgimi çeken insanlar şimdilik bunlar. Listemi sürekli geliştirmeyi umuyorum.

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Okudum okudum..hemen ekledim Serdar Turgut'u twittera..ayrı bir sevdim bu yazıdan sonra.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne hoş bir haber bu çok sevindik, gurur duyduk senin adına...

Urufixx dedi ki...

Serdar Turgut yönetiminde Akşam Gazetesi çok farklıydı bence.Sizi de ilgiyle okuyup takip ederdim.Pazar günleri Brunch ekinde Kolaj yazılarınızı da beğeniyle okurdum..
Umarım en kısa zamanda yazılarnıza başlarsınız..Konuyla alakası ne derece olur bilemem ama,Brunch dergisini de çok beğeniyordum.Yayımlanmamaya başlayınca çok üzülmüştüm.Hala eski sayıları evimde duruyor.Sağlık ve mutluluk dolu günler dileğiyle..