Çarşamba, Nisan 16, 2008

iyi şeyler

* mutlaka biyonikkedi'yi okuyun... hele vijdan'ın dediği gibi benim de pişirdiğim "susuz tavuk" entrysini. 14 mart tarihine bakın... biyonikkedi.blogspot.com. süper
* yarın istanbul'dayım, akşam cnnturk'te nası yani?'ye konuk olacağım. beyazıt öztürk/güven kıraç. heyecan. bitse hemen keşke:)
* bir kitabım edebiyat ajanımda... o da birkaç yayınevine gösterdi, cevap bekliyoruz. hadi hayırlısı.
* yağmur yağıyordu uyudum. uyandım güneş açtı. süper
* flip flopla sokağa çıktım.
* kırmızı nefis bir kemer aldım.
* yeşil çanta da alınmıştır.
* elvin'in hastalığı ertesi gün geçti. akşam yediklerimiz dokunmuş.
* nikon d40 istiyorum
* elvin'in çizdiği "moda resimlerini" koyacağım buraya yakında. bir bakın istiyorum.
*elvin başımda duruyor. gitmem lazım. uzun yazamadım, cnnturk macerasından sonra....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hadi bakalım çok eğleneceğiz desene :) Çekirdek aldım bir çuval çıtlatıcam karşında :)

Elvin iyi olmasına sevindim.

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Oncelikle gec olacak ama gecmis olsun Elvin'e!

Biyo'da gercekten bir harika...

Aksami dort gozle cekiyorum, kesin izliyecegim seni:))

Ecem

Adsız dedi ki...

nikon d40... canon 400d derim ben! Haftalardir bunun arastirmasini yapiyorum. Lensleri de iyi!
Elvin cok yetenekli bu arada! Kesinlikle var birseyler! Aferin O' na!
nese