Cuma, Şubat 29, 2008

haftanın güzel şeyleri...


üşenmeyeyim, her hafta yazayım... siz de "güzel şeyler"i paylaşın, en azından hayatımızda üç beş neşeli şey olsun
1. haftanın kitabı ilhan berk'ten şifalı otlar'dı benim için. ot dediğin şey böyle mi güzel anlatılır be birader... roman gibi, öykü gibi okunuyor... haksızlık etmeyin, hemen eve alın bir tane...
2. haftanın şarkısı gripin'den dalgalandım da duruldum... bir şarkı ancak bu kadar iyi coverlanabilir. coverdan anlamayan yurdum şarkıcısının derhal feyz alması icap ediyor.
3. haftanın yemeği evet pırasalı bişey. ama cidden tesadüf. portakalagaci'ni tıklayın ve orada fırında pırasayı bulun, galeta unuyla yapılanı. acayip kolay ve hata payı yok. öyle bir tat ki kış için daha lezzetlisini düşünemiyorum. eğer insanın bir çok sevdiği tarifler defteri olsa, o deftere bunu eklememesi çok fena olur, öyle diyeyim...
4. haftanın olayı aylardır aradığım ehliyeti bulmam oldu, yanında bir de 150 lira kuzu gibi yatmaktaydı ve haliyle ben mest oldum...
5. haftanın elvin'le diyaloğu şöyleydi; ben: çok üşüyorum ya... elvin: anne sen bu dünyaya üşümek için gelmişsin...
6. haftanın içeceği coca-cola zero diyemeyeceğim. hayır, kesinlikle coca-cola tadında ama sıfır şeker falan değil. diet kola tadında. dolayısıyla haftanın içeceği her zamanki gibi klasik coca-cola
7. haftanın sitesi jiklet.com. nasıl bayıldım nasıl, tüm siteyi baştan sona okudum...
8. haftanın öteki tarifi yasemin'in sitesindeki susuz pişen tavuk. cemuyurken.blogspot.com. bir tavuk ancak bu kadar lezzetli olabilir... görüldüğü üzere kendimi yemeğe içmeye vermişim ben bu hafta...
9. haftanın keyfi güzel havalardı. kuş sesleri eşliğinde çaylar ve bisküviler bir de...
düşündüm de hiç fena geçmemiş...
ya da güzel şeyleri bulup çıkarmak zor değilmiş...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar
bu susuz tavuğu ben google araması yaparken biyonik kedi de gördüm.

http://biyonikkedi.blogspot.com
da tesadüfen okumuştum.
Acaip komik ve eğlenceli yazmış yaparken hep akıma geldi.Çok güzel oluyor hiç bilmiyordum.
pırasayı portakal ağacı bile yediremez bana,en nefret ettiğim sebzedir de.
sevgiler.

Vijdan

ece arar dedi ki...

vijdan ama bu porasa gibi değil, aşmış kendini. bi bakayık niyonikkedi'ye