Perşembe, Mart 01, 2007

what happened in 1971?

In 1971 (the year you were born)
Richard Nixon is president of the US
Charles Manson and 3 of his followers are convicted of multiple counts of first-degree murder
An earthquake in California's San Fernando Valley kills 64 people
New York Times begins publication of classified Pentagon papers on US involvement in Vietnam
The $70 million Kennedy Center opens in Washington, DC
A four day revolt at New York's Attica state prison ends after being stormed by 1000 state troopers
A new stock-market index called the Nasdaq debuts
Walt Disney World opens
Intel releases world's first microprocessor, the 4004
Ray Tomlinson sends the first e-mail
Libertarian party established in USA
Kid Rock, Denise Richards, Sean Astin, Winona Ryder, and Ricky Martin are born
Pittsburgh Pirates win the World Series
Baltimore Colts win Superbowl V
Montreal Canadiens win the Stanley Cup
The Bell Jar by Sylvia Plath is published
The Sonny and Cher Comedy Hour premeires on television
"Bridge Over Troubled Water" by Simon & Garfunkel wins Grammy for song of the year
All in the Family premieres

8 yorum:

Sybella dedi ki...

Tatlım ben bu yazdıklarını yaşadım...Ayıptır söylemesi kardeşcan gibi yaş 35 diye takılı kalmadım..

Tijen dedi ki...

O yıl bir önemli şey daha oldu sevgili Ece.
Benim biricim Maya'cığımın babası doğdu. Diğer bir biriciğim. Eh o doğmasaydı Maya da doğamazdı değil mi ama?
Gününü bilmiyorum ama doğumgünün kutlu olsun!
Tijen

Adsız dedi ki...

Benim de sevgili esim; zaman zaman didistigim arkadasim, 1971 senesinde; benden tam 10 ay sonra gelmis dunyaya. Bir sekilde zengin olmayi bekliyoruz. Enayice! Inandik diyelim batila!

Saka bir yana, uzak bir yana...

1970... 37 sene oncesi demek... Yani ben 37 yasimdayim demek. Guzel... Eh guzel yani, OTUZYEDIMDEYIM ve kendimi hala yirmili yaslarimda hissediyorum. Gecer belki!

Sevgiler Ece, cok uzaklardan selam ve sevgiler...


Nese.

Adsız dedi ki...

http://www.flickr.com/photos/7142131@N03/406010451/

Nese gizem sevmez...

Turkiye' de kaldi butun fotograflarim, gidebilirsem bu yaz en buyuk dilegim kucaklayip hepsini getirmek; anilarimla kavusturmak...

Burada bir iki fotograf var; benden, bizden... bir iki lakirdi...

Nese.
('70' li)

ece arar dedi ki...

sibel takılıp kalmadığın her halinden belli zaten... tijen'ciğim, doğum günü falan yok ama herhalde kendime bir hediye vermek istedim, öylesine yani... sevgili neşe; al benden de o kadar.. kimi zaman tamı tamına 36 olduğumu hatırlasam da, genelde 28 falanım galiba...

Tanya's dedi ki...

Ece ya...bende 28de takılıp kalmıştım uzun bir süre şimdi 35te takılıp kaldım..hiç ilerlemiyor nedense:)) kaldıki ben 71de de gelmemişim buraya

Adsız dedi ki...

yaş konusunu görünce takılmadan edemeyeceğim; gönül yazar diyor ki "hayatımın en güzel 20 yılı 30 ile 35 yaş arasındaydı".. ben de aynı formülle devam ediyorum :)) sevgiler.

bu arada, neredesin ece???

gülçin

ece arar dedi ki...

geleceğim, yazacak bir şey yok galiba hayatta. bulurum ama ben..